Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Biznis analytik
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Máte chuť
pracovať v oblasti CRM alebo biznis podpory? Baví Vás byť mostom medzi biznisom a IT svetom? Rád za sebou vidíte výsledky v pridelených aj väčších úlohách? Ste orientovaný na dosiahnutie cieľa a viete ako to dosiahnuť v spolupráci s ostatnými?
Ak áno, do nášho tímu CRM hľadáme nového kolegu, ktorého náplňou práce bude:
• vyhľadávať nové príležitosti, prinášať myšlienky na zmenu a skúšať nové veci
• navrhovať nové kampane a aktivity, iniciovať vylepšenia existujúcich; vyhodnocovať a reportovať ich výsledky a hľadať príležitosti na rast;
• spolupracovať so zaujímavými ľuďmi v banke na rôznych projektoch;
• pracovať s novými a existujúcimi analytickými nástrojmi - rozvíjať sa v nich a rozvíjať ich pre projekty banky;
• rozvíjať sa v práci s dátami - pripravovať ich a analyzovať podľa zadaní, vytvárať hypotézy a overovať ich v praxi.
Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: River Park, Dvořákovo nábrežie 4, Bratislava
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá: 1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)
Hľadáme:
- samostatného a proaktívneho človeka
- s analytickým myslením, ktoré je prepojené s kreatívnymi a praktickými nápadmi
- schopnosť vyhľadávať biznis príležitosti v existujúcich procesoch banky, v rôznych externých a interných zdrojoch informácií
- s chuťou učiť sa a veľa skúšať nové veci
- ideálne by boli aj existujúce znalosti SQL a výborné znalosti Excelu (chuť a motivácia sa tieto znalosti naučiť je vítaná )
- užívateľská znalosť MS Office (Excel, PowerPoint, Access)
- skúsenosť s kampaňovým systémom (SAS, IBM campaign...) výhodou
Požadujeme:
- stredoškolské, vysokoškolské vzdelanie
- prax v oblasti biznis analýzy/ biznis podpory/ CRM (nie je podmienkou, ale výhodou)
- prehľad o bankových produktoch, digitálnom svete (výhodou)
- PC zručnosti: SQL ( výhodou, nie podmienkou), Excel (podmienka)
- znalosť problematiky dátových zdrojov/ DWH (výhodou)
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevok na regeneráciu a relax
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Každý životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 3037045
Dátum zverejnenia: 28.4.2017
2017-04-28
lokalita: Bratislava Pozícia: CRM špecialista, Marketingový pracovník, Marketingový špecialista Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.