Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckej linky na kontaktnom centre
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Info o pozícii:
Ahoj, pracujem ako špecialista zákazníckej linky na kontaktnom centre Poštovej banky.
Moja práca spočíva v komunikácii s existujúcim ako aj potenciálnym klientom Banky, ktorý nás kontaktuje. Najčastejšie formou telefonického rozhovoru, prostredníctvom chatu alebo e-mailu. Cieľom rozhovoru je poskytnúť klientovi presné a správne informácie týkajúce sa produktov a služieb, ktoré naša Banka ponúka.
Informácií, ktoré mám v hlave je pomerne veľa ale vďaka mojim skvelým kolegom, teamleaderke Lucke, lektorke Adi a nášmu vedúcemu Mišovi, som sa všetko postupne naučil. Hneď v úvode ma čakalo školenie zamerané na informácie o produktoch a práci so systémami (s počítačom a rôznymi aplikáciami robím denne) ale tiež ma naučili ako s klientom komunikovať.
Prácu mám rád aj vďaka tomu, že riešim požiadavky klientov, ktorí sa ozvú mne, teda nevolám ja im. Počas rozhovoru sa im snažím zodpovedať na všetky požiadavky, zisťujem ich ďalšie potreby a v prípade záujmu im dohodnem stretnutie s klientským pracovníkom na obchodnom mieste.
Pracujem v Karlovke, od pondelka do piatku a približne 1x mesačne aj v sobotu, ale to len do 13tej. Cez týždeň si s kolegami plánujeme tzv.zmeny – čiže začínam buď o 7:00, 8:30 alebo 10:45 – vždy sa spolu dohodneme.
Čo ťa u nás čaká?
...okrem toho, že budeš pracovať v skvelom tíme
- Možnosť vzdelávať sa – venujeme sa tvoju odbornému ale aj osobnostnému rastu
- Možnosť posunúť sa kariérne v rámci Banky
- Získaš skvelé benefity:
- máme Cafeteriu, v ktorej máš možnosť vybrať si rôzne vzdelávacie kurzy, wellnessové aktivity, postarať sa o svoje zdravie, ísť na dovolenku a mnohé iné
- Zabaviť sa spolu vieme aj na teambuildingoch, vianočnom večierku, letnom festivale Poštovej banky
- Máme pravidelné súťaže, ktoré sú (aj) finančne veľmi zaujímavé
- Ponúkame ti 5 dní voľna navyše (nad rámec zákona)
- A ostatné veci si prejdeme osobne
Koho hľadáme?
Ak máš príjemný prejav, si trpezlivý, máš dobrú artikuláciu a niekedy zvládneš robiť viacej vecí naraz (telefonovať a chatovať si s klientom), DAJ NÁM O SEBE VEDIEŤ.
Všetko ostatné ťa naučíme :)
Informácie na záver:
Sídlime v Karlovej Vsi, na termíne nástupu sa určite dohodneme a práca je na plný úväzok s 3mesačnou skúšobnou dobou.
Tešíme sa na teba, ozvi sa našej Zuzke a príď sa ku nám pozrieť osobne.
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho pohovoru, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidáta.
Všetkým ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 3030344
Dátum zverejnenia: 25.4.2017
2017-04-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný poradca, Klientský pracovník, Osobný bankár, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.