Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonická podpora zamestnancov retailu Poštovej banky
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Infomácie o pracovnej ponuke
Máš pozitívny postoj k telefonovaniu a rád komunikuješ? Rád sa vzdelávaš a pomáhaš iným? Hľadáme komunikatívneho kolegu/kolegyňu s chuťou nachádzať najlepšie riešenia pre nášho interného klienta (pošta, pobočka, PB Partner).
Hlavnou náplňou práce bude poskytovať:
- Poradenský servis interným klientom k produktom a službám skupiny Poštovej banky a to hlavne k metodike produktov, k procesu spracovania produktov a k prebiehajúcim kampaniam,
- nepriamo zabezpečuje telefonickú podporu predaja produktov Poštovej banky prostredníctvom obchodných miest
- v prípade potreby zabezpečuje zastupovanie operátorov Infolinky Poštovej banky
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava, Dvořákovo nábr.4, 81102
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok/ plný úväzok
- Ponúkaný plat (brutto): mesačný príjem je zložený z fixnej mzdy a variabilnej zložky
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- spisovná znalosť slovenského jazyka
- komunikačné schopnosti na veľmi dobrej úrovni
- pozitívny postoj k telefonovaniu
- znalosť bankových produktov - výhodou
- MS Office - užívateľská úroveň
Hľadáme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné osobnostné kritériá:
- chuť učiť sa a pomáhať našim zákazníkov - proklientský prístup,
- zodpovedný a samostatný prístup,
- pozitívny prístup k práci,
- tímový hráč,
- empatia
Ponúkame
Medzi benefity, ktoré ponúkame, patria:
- výborný odmeňovací systém založený na individuálnom výkone každého človeka
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja vďaka spolupráci s vynikajúcim vedením aj koučom
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- pol dňa narodeninového voľna
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
- príjemný kolektív
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho pohovoru, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidáta.
Všetkým ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2951584
Dátum zverejnenia: 28.2.2017
2017-02-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný poradca, Klientský pracovník, Osobný bankár, Poistný matematik, Telefonický operátor Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.