Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Spracovateľ záznamov/ zamestnanec podateľne
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Je pre vás zaujímavá administratívno manuálna práca?
Vyhovuje vám fixný pracovný čas so začiatkom v skorých ranných hodinách?
Ovládate Excel na mierne pokročilej úrovni?
Do nášho tímu hľadáme šikovného kandidáta/kandidátku na pozíciu Spracovateľ záznamov, ktorého náplň práce bude spočívať v nasledovných činnostiach:
- preberanie, triedenie obálok
- kontrola a triedenie dokladov podľa typu a príprava na ich ďalšiu expedíciu
- vizuálna kontrola obálok a ich archivácia
- spracovanie záznamov určených na založenie do registratúry
- fyzická manipulácia s registratúrnymi záznamami
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava - Karlova Ves
- Pracovný čas: pondelok až piatok, 6:00-14:15
- Termín nástupu: 1.4.2017 alebo dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá: 1 rok (s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú)
Hľadáme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá:
- zodpovedný a samostatný prístup k pracovným úlohám,
- zameranie na detail, precíznosť,
- dobrá organizácia času
Požadujeme
- min. SŠ vzdelanie
- predošlá skúsenosť so spracovaním zásielok - výhodou
- MS Word, Excel - mierne pokročilý (práca s bunkami, hárkami, základné vzorce)
Ponúkame
"Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevok na regeneráciu a relax
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov"
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2941203
Dátum zverejnenia: 22.2.2017
2017-02-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.