Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník Back Office - zástup počas materskej dovolenky
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Máte záujem pracovať na administratívnej pracovnej pozícií?
Máte skúsenosť s normovaním pracovného výkonu?
Považujete sa za precízneho človeka?
Do nášho tímu hľadáme nového člena, ktorého náplňou práce bude:
- spracovanie zmlúv a ich expedícia klientom,
- spracovanie žiadostí o vydanie platobných kariet,
- realizácia pokynov klientov k službám na účtoch (príkazy na úhradu, opravné príkazy, príkazy na storná),
- vybavovanie telefonických a písomných požiadaviek klientov
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava - Karlova Ves
- Ponúkaný plat (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá:1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)
Požadujeme
- stredoškolské vzdelanie s maturitou (ekonomické vzdelanie výhodou)
- Microsoft Excel - pokročilý
- orientácia v bankových produktoch – výhodou
Hľadáme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kvalifikačné a osobnostné kritériá:
- orientácia na kvalitu a štandardy
- orientácia na cieľ a výsledok
- dôslednosť a precíznosť v práci
- zodpovedný prístup k pracovným úlohám
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevok na regeneráciu a relax
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2904097
Dátum zverejnenia: 23.1.2017
2017-01-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Finančný poradca, Osobný bankár Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.