Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Spracovateľ záznamov
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Je pre vás zaujímavá administratívno manuálna práca?
Vyhovuje vám fixný pracovný čas so začiatkom v ranných hodinách?
Ovládate Excel na mierne pokročilej úrovni?
Do nášho tímu hľadáme šikovného kandidáta/kandidátku na pozíciu Spracovateľ záznamov, ktorého náplň práce bude spočívať v nasledovných činnostiach:
- preberanie, triedenie obálok
- kontrola a triedenie dokladov podľa typu a príprava na ich ďalšiu expedíciu
- vizuálna kontrola obálok a ich archivácia
- spracovanie záznamov určených na založenie do registratúry
- fyzická manipulácia s registratúrnymi záznamami
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava - Karlova Ves
- Pracovný čas: pondelok až piatok, 6:00-14:15
- Termín nástupu: 1.9.2016 alebo dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá: 1 rok (s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú)
Hľadáme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá:
- zodpovedný a samostatný prístup k pracovným úlohám,
- zameranie na detail, precíznosť,
- dobrá organizácia času
Požadujeme
- min. SŠ vzdelanie
- predošlá skúsenosť so spracovaním zásielok - výhodou
- MS Word, Excel - mierne pokročilý (práca s bunkami, hárkami, základné vzorce)
Ponúkame
"Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevok na regeneráciu a relax
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov"
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2704439
Dátum zverejnenia: 25.8.2016
2016-08-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.