Odborný referent oddelenia likvidácie poistných udalostí

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke

Pre našu dcérsku spoločnosť Poštová poisťovňa, a.s. hľadáme šikovného a skúseného kolegu, ktorý sa stane členom nášho tímu. Zamestnanec na tejto pozícii predovšetkým:

  • vykonáva likvidáciu poistných udalostí - pracovná neschopnosť, strata zamestnania a následná nezamestnanosť
  • vykonáva technickú kontrolu zlikvidovaných poistných udalostí
  • posudzuje sporné poistné udalosti z hľadiska právneho základu pre poskytnutie poistného plnenia a navrhuje potrebné opatrenia a riešenia,
  • spolupracuje pri ocenení rizika v životnom poistení,
  • spolupracuje pri vybavovaní sťažností a odvolaní podaných do poisťovne,
  • spolupracuje pri vydávaní metodických smerníc pre likvidáciu poistných udalostí neživotného poistenia,
  • spolupracuje s posudkovými lekármi,
  • spolupracuje pri vývoji a inovácii produktov a pri zadávaní zmien do informačného prevádzkového systému,
  • spolupracuje pri vývoji a testovaní informačného prevádzkového systému a pri zadávaní požiadaviek na úpravu informačného prevádzkového systému,
  • analyzuje škodovosť a posudzuje rizikových klientov,
  • spolupracuje s oddelením tvorby produktov pri tvorbe obsahovej a formálnej stránky tlačív k PU,
  • vykonáva práce spojené s archiváciou dokumentov.

Ďalšie informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Ponúkaný plat (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: 01.05.,2016 respektíve dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Doba určitá: 1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)

Požadujeme

Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
  • prax v oblasti likvidácie poistných zmlúv životného poistenia minimálne 2 roky
  • minimálne požadované vzdelanie: SŠ
  • ZDRAVOTNÍCKE VZDELANIE - výhodou
  • Latinský jazyk - základy
  • Microsoft Excel - pokročilý
  • Microsoft Word - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý

Hľadáme

Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
  • zodpovedný prístup k práci
  • precíznosť, zmysel pre detail
  • pozitívny vzťah k administratíve
  • tímový duch
  • samostatnosť

Ponúkame

Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
  • férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
  • 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
  • výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • teambuildingové aktivity
  • zľavy u našich partnerov

Infomácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Kontakt

Poštová banka
Nina Juríková
Dvořákovo nábrežie 4
811 02 Bratislava
Slovensko

ODPOVEDAŤ
ID: 2433910  Dátum zverejnenia: 12.2.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.