Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent oddelenia likvidácie poistných udalostí
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Pre našu dcérsku spoločnosť Poštová poisťovňa, a.s. hľadáme šikovného a skúseného kolegu, ktorý sa stane členom nášho tímu. Zamestnanec na tejto pozícii predovšetkým:
- vykonáva likvidáciu poistných udalostí - pracovná neschopnosť, strata zamestnania a následná nezamestnanosť
- vykonáva technickú kontrolu zlikvidovaných poistných udalostí
- posudzuje sporné poistné udalosti z hľadiska právneho základu pre poskytnutie poistného plnenia a navrhuje potrebné opatrenia a riešenia,
- spolupracuje pri ocenení rizika v životnom poistení,
- spolupracuje pri vybavovaní sťažností a odvolaní podaných do poisťovne,
- spolupracuje pri vydávaní metodických smerníc pre likvidáciu poistných udalostí neživotného poistenia,
- spolupracuje s posudkovými lekármi,
- spolupracuje pri vývoji a inovácii produktov a pri zadávaní zmien do informačného prevádzkového systému,
- spolupracuje pri vývoji a testovaní informačného prevádzkového systému a pri zadávaní požiadaviek na úpravu informačného prevádzkového systému,
- analyzuje škodovosť a posudzuje rizikových klientov,
- spolupracuje s oddelením tvorby produktov pri tvorbe obsahovej a formálnej stránky tlačív k PU,
- vykonáva práce spojené s archiváciou dokumentov.
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava
- Ponúkaný plat (brutto): dohodou
- Termín nástupu: 01.05.,2016 respektíve dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá: 1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- prax v oblasti likvidácie poistných zmlúv životného poistenia minimálne 2 roky
- minimálne požadované vzdelanie: SŠ
- ZDRAVOTNÍCKE VZDELANIE - výhodou
- Latinský jazyk - základy
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- zodpovedný prístup k práci
- precíznosť, zmysel pre detail
- pozitívny vzťah k administratíve
- tímový duch
- samostatnosť
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- teambuildingové aktivity
- zľavy u našich partnerov
Infomácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2433910
Dátum zverejnenia: 12.2.2016
2016-02-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Poistný likvidátor Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.