Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca účtov
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
Máte záujem pracovať na administratívnej pracovnej pozícií?
Máte skúsenosť s normovaním pracovného výkonu?
Považujete sa za precízneho človeka?
Do nášho tímu hľadáme nového člena, ktorého náplňou práce bude:
- spracovanie zmlúv a ich expedícia klientom,
- spracovanie žiadostí o vydanie platobných kariet,
- realizácia pokynov klientov k službám na účtoch (príkazy na úhradu, opravné príkazy, príkazy na storná),
- vybavovanie telefonických a písomných požiadaviek klientov
Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava - Karlova Ves
- Ponúkaný plat (brutto): dohodou
- Termín nástupu: 1.3.2016 resp. dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá:1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)
Požadujeme
- stredoškolské vzdelanie s maturitou (ekonomické vzdelanie výhodou)
- Microsoft Excel - pokročilý
- orientácia v bankových produktoch - výhodou
Hľadáme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kvalifikačné a osobnostné kritériá:
- orientácia na kvalitu a štandardy
- orientácia na cieľ a výsledok
- dôslednosť a precíznosť v práci
- zodpovedný prístup k pracovným úlohám
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
- zľavy u našich partnerov
Infomácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2423467
Dátum zverejnenia: 4.2.2016
2016-02-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Finančný poradca, Osobný bankár Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.