Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista reklamácií a sťažností
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
Máte skúsenosti z bankového prostredia?
Pracovali ste na retailovej pobočke, call centre alebo na reklamačnom oddelení?
Ste orientovaný/á na výsledok?
Do tímu Poštovej banky hľadáme nového člena na pozíciu Špecialista reklamácií a sťažností, ktorého hlavnou náplňou práce bude
- zodpovednosť za riešenie pridelených podaní (reklamácie, sťažnosti, žiadosti) doručených do banky
- komunikácia s inými útvarmi banky
- poskytovanie spätnej väzby iným útvarom plynúcej z výsledkov riešenia podaní
- zodpovednosť za plnenie KPI a SLA
- v prípade potreby zastupovanie nadriadeného pracovníka
Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava - Karlova Ves
- Ponúkaný plat (brutto): dohodou
- Termín nástupu: 1.1.2016
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá - 1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú).
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- skúseností s prácou v bankovníctve - podmienkou
- skúsenosť na podobnej pozícii, na retailovej pobočke alebo call/kontaktnom centre - min. 2 roky
- minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
- výborná znalosť slovenského jazyka slovom i písmom
- ovládanie práce s aplikáciami MS Office
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- orientácia na kvalitu a štandardy
- orientácia na cieľ a výsledok
- silná orientácia na zákazníka a jeho potreby
- otvorenosť k zmenám, iniciatívnosť
- zodpovednosť, samostatnosť
Iné výhody
Medzi benefity, ktoré ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme za účelom telefonického rozhovoru alebo dohodnutia termínu osobného pracovného pohovoru kontaktovať najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu.
Tešíme sa na Vaše reakcie.
Kontakt
ID: 2344346
Dátum zverejnenia: 27.11.2015
2015-11-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Finančný poradca, Helpdesk operátor, Pracovník reklamačného oddelenia Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.