Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborná asistentka - senior
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
- organizácia a vedenie sekretariátu divízie (organizácia stretnutí, príprava materiálov na stretnutia, plnenie stanovených úloh, evidencia pošty, pečiatok a podpisových vzorov, vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov, prijímanie a starostlivosť o návštevy, zabezpečenie zastupovania na sekretariáte, evidencia dochádzky, spracovanie mesačných prehľado súkromných telefónnych hovorov)
- zápis a kontrola úloh zo stretnutí
- príprava materiálov do Predstavenstva a Dozornej rady
- príprava prezentácií pre porady, strategické mítingy a celobankové fóra
- zúčastňovanie sa na aktivitách divízie a sumarizácia výstupov
- príprava programov rokovaní po odbornej stránke
- vyhľadávanie nápadov, iniciovanie zmien na zlepšenie procesov a fungovania divízie
- zabezpečovanie analýz a reportov v rámci zverenej agendy
Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava
- Ponúkaný plat (brutto): dohodou
- Termín nástupu: 1.1.2016, resp. dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá: 1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- Prax na obdobnej pozícii minimálne 3 roky
- Minimálne požadované vzdelanie: VŠ
- Microsoft Office - pokročilý používateľ
- Strojopis
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- výborné komunikačné zručnosti a tímová spolupráca
- profesionálne a kultivované vystupovanie
- dobré organizačné schopnosti a plánovanie
- proaktivita, orientácia na zmenu a inovatívnosť
- spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť
- odolnosť voči stresu
Ponúkame
- dynamické a otvorené pracovné prostredie
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- výhodné čerpanie bankových produktov
- koncoročné odmeny
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- príspevok na dovolenku
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme za účelom telefonického rozhovoru alebo dohodnutia termínu osobného pracovného pohovoru kontaktovať najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu.
Tešíme sa na Vaše reakcie.
Kontakt
ID: 2339053
Dátum zverejnenia: 24.11.2015
2015-11-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.