Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa divízie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
- organizácia a vedenie sekretariátu divízie (organizácia stretnutí, príprava materiálov na stretnutia, plnenie stanovených úloh, evidencia pošty, pečiatok a podpisových vzorov, vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov, prijímanie a starostlivosť o návštevy, zabezpečenie zastupovania na sekretariáte)
- evidencia dochádzky divízie
- spracovanie mesačných prehľadov súkromných telefónnych hovorov
- príprava pracovných ciest
- spisová a archivačná činnosť
- materiálne zabezpečenie divízie (kancelárske potreby, tovar dennej spotreby, ...)
- tvorba jednoduchších prezentácií
Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava
- Ponúkaný plat (brutto): dohodou
- Termín nástupu: 1.11.2015, resp. dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá: 1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú)
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- Prax na obdobnej pozícii minimálne 2 roky
- Minimálne požadované vzdelanie: SŠ
- Microsoft Office - pokročilý používateľ
- Strojopis
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- výborné komunikačné zručnosti a tímová spolupráca
- profesionálne a kultivované vystupovanie
- dobré organizačné schopnosti a plánovanie
- proaktivita, orientácia na zmenu a inovatívnosť
- spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť
- odolnosť voči stresu
Ponúkame
- dynamické a otvorené pracovné prostredie
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- výhodné čerpanie bankových produktov
- koncoročné odmeny
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- príspevok na dovolenku
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme za účelom telefonického rozhovoru alebo dohodnutia termínu osobného pracovného pohovoru kontaktovať najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu.
Tešíme sa na Vaše reakcie.
Kontakt
ID: 2283624
Dátum zverejnenia: 9.10.2015
2015-10-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.