Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Reprezentant zákaznického servisu
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Infomácie o pracovnej ponuke
Si tímový hráč? Máš pozitívny postoj k telefonovaniu a rád komunikuješ? Rád sa vzdelávaš a pomáhaš iným? Potom hľadáme práve Teba :).
Hľadáme komunikatívneho kolegu/kolegyňu s chuťou učiť sa nové veci a nachádzať najlepšie riešenia pre našich zákazníkov. Hlavnou náplňou práce bude:
- poskytovanie presných a správnych informácií ohľadom produktov a služieb skupiny Poštovej banky (ďalej len „PABK“)
- riešenie požiadaviek klientov, riešenie telefonických a emailových požiadaviek existujúcich a potenciálnych klientov PABK, blokácie platobných kariet, služby dispečingu
- zisťovanie potrieb existujúcich a potenciálnych klientov
- dodržiavanie štandardov telefonickej komunikácie
- podpora kampaní banky
- oslovovanie existujúcich a potenciálnych klientov ohľadom ponuky bankových produktov
- posúvanie kontaktov na predajcov, organizovanie stretnutí na Obch. miestach
- účasť na projektoch a aktivitách PABK
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava, Karlova Ves, Karloveská 34
- Termín nástupu: 1.9.2015 alebo dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Ponúkaný plat (brutto): mesačný príjem je zložený z fixnej mzdy a variabilnej zložky
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- spisovná znalosť slovenského jazyka - nevyhnutné
- MS Office - pokročilý
- komunikačné schopnosti na veľmi dobrej úrovni
- pozitívny postoj k telefonovaniu a k životu
Hľadáme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné osobnostné kritériá:
- chuť učiť sa a pomáhať našim zákazníkov - proklientský prístup,
- zodpovedný a samostatný prístup,
- pozitívny prístup k práci,
- tímový hráč,
- empatia
Ponúkame
Medzi benefity, ktoré ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho pohovoru, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidáta.
Všetkým ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2199462
Dátum zverejnenia: 28.7.2015
2015-07-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.