Reprezentant zákaznického servisu

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Infomácie o pracovnej ponuke

Si tímový hráč? Máš pozitívny postoj k telefonovaniu a rád komunikuješ? Rád sa vzdelávaš a pomáhaš iným? Potom hľadáme práve Teba :).

Hľadáme komunikatívneho kolegu/kolegyňu s chuťou učiť sa nové veci a nachádzať najlepšie riešenia pre našich zákazníkov. Hlavnou náplňou práce bude:

  • poskytovanie presných a správnych informácií ohľadom produktov a služieb skupiny Poštovej banky (ďalej len „PABK“)
  • riešenie požiadaviek klientov, riešenie telefonických a emailových požiadaviek existujúcich a potenciálnych klientov PABK, blokácie platobných kariet, služby dispečingu
  • zisťovanie potrieb existujúcich a potenciálnych klientov
  • dodržiavanie štandardov telefonickej komunikácie
  • podpora kampaní banky
  • oslovovanie existujúcich a potenciálnych klientov ohľadom ponuky bankových produktov
  • posúvanie kontaktov na predajcov, organizovanie stretnutí na Obch. miestach
  • účasť na projektoch a aktivitách PABK

Ďalšie informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Karlova Ves, Karloveská 34
  • Termín nástupu: 1.9.2015 alebo dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Ponúkaný plat (brutto): mesačný príjem je zložený z fixnej mzdy a variabilnej zložky

Požadujeme

Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
  • spisovná znalosť slovenského jazyka - nevyhnutné
  • MS Office - pokročilý
  • komunikačné schopnosti na veľmi dobrej úrovni
  • pozitívny postoj k telefonovaniu a k životu

Hľadáme

Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné osobnostné kritériá:
  • chuť učiť sa a pomáhať našim zákazníkov - proklientský prístup,
  • zodpovedný a samostatný prístup,
  • pozitívny prístup k práci,
  • tímový hráč,
  • empatia

Ponúkame

Medzi benefity, ktoré ponúkame, patria:
  • férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
  • atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
  • výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
  • zľavy u našich partnerov

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho pohovoru, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidáta.

Všetkým ďakujeme za prejavený záujem.

Kontakt

Poštová banka
Nina Juríková
Dvořákovo nábrežie 4
811 02 Bratislava
Slovensko

ODPOVEDAŤ
ID: 2199462  Dátum zverejnenia: 28.7.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.