Klientsky poradca - Karlova Ves

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke

Znamená pre Vás práca v banke hľadanie zmysluplných riešení pre každodenné potreby klienta?
Je podľa Vás otvorená komunikácia kľúčová vlastnosť bankára?
Myslíte si, že banka by mala ponúkať produkty, ktoré sú pre klientov zrozumiteľné?

Na našu stabilnú pobočku v BRATISLAVE/KARLOVA VES hľadáme kolegu, ktorého hlavnou náplňou práce bude komplexná starostlivosť o klienta a ponuka produktov Poštovej banky.
V Poštovej banke sa o našich zamestnancov postaráme. Na úspešného uchádzača, či už skúseného bankára alebo ambiciózneho absolventa, čaká príležitosť:
  • zaujímať sa o klientov a ich potreby
  • poskytovať servis a komplexné poradenstvo klientom pri výbere optimálnych produktov a služieb Poštovej banky
  • aktívne oslovovať existujúcich a nových klientov a ponúkať produkty a služby skupiny Poštovej banky,
  • pracovať s hotovosťou

Ďalšie informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Bratislave, Karloveská 34
  • Termín nástupu: ihneď/ dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Ponúkaný plat (brutto): mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je striktne ohraničená.

Požadujeme

Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
  • prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov a služieb podmienkou
  • prax v oblasti bankovníctva výhodou
  • minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
  • skúsenosť s prácou s hotovosťou výhodou
  • bezúhonnosť

Hľadáme

Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
  • iniciatívnosť, osobné nasadenie
  • výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
  • záujem o predaj bankových produktov
  • orientácia na dosahovanie výsledkov

Ponúkame

Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
  • nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (bez hornej hranice príjmu)
  • motivácia predajcov formou súťaže o rôzne ceny (napr. dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.)
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
  • atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
  • výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
  • zľavy u našich partnerov

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Kontakt

Poštová banka


ODPOVEDAŤ
ID: 2181639  Dátum zverejnenia: 14.7.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.