Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientsky poradca Trnava
Miesto práce
Trnava, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Chcete patriť medzi úspešných obchodníkov? Máte záujem o oblasť bankovníctva a financií?
Pre našu úspešnú pobočku v Trnave hľadáme šikovného a najmä aktívneho kolegu s OBCHODNÝM zmýšľaním, ktorého hlavnými zložkami náplne práce sú poradenstvo, predaj produktov a komplexná starostlivosť pre klienta.
Klientsky poradca taktiež:
- aktívne oslovuje klientov na obchodných miestach Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky,
- vyhľadáva príležitostí pre akvizície a získavanie nových klientov na obchodných miestach Poštovej banky
- poskytuje poradenstvo klientom pri výbere produktov a služieb banky
- poskytuje komplexné služby/ servis klientom na pobočke banky
- poskytuje starostlivosť o klientov a buduje vzťahy
- pracuje s hotovosťou
Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Trnave na Hlavnej ulici č.33
- Termín nástupu: dohodou/1.6.2015
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Ponúkaný plat (brutto): mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je striktne ohraničená.
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov a služieb VÝHODOU
- prax v oblasti bankovníctva/ finančníctva výhodou
- prax v oblasti telekomunikácií výhodou
- minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
- skúsenosť s prácou s hotovosťou výhodou
- bezúhonnsoť
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- iniciatívnosť, osobné nasadenie
- výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
- záujem o predaj bankových produktov
- orientácia na dosahovanie výsledkov
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevok na regeneráciu a relax
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2116434
Dátum zverejnenia: 21.5.2015
2015-05-21
lokalita: okres Trnava Pozícia: Finančný poradca, Klientský pracovník, Priehradkový pracovník Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.