Klientsky poradca - Karlova Ves

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke

Chceš pracovať v banke a nevieš kde začať?

Do našej rozširujúcej sa pobočkovej siete hľadáme kolegu, ktorý má OBCHODNÉHO ducha, je komunikatívny a dokáže hľadať optimálne riešenia pre klienta. Hlavnými zložkami náplne práce klientskeho poradcu sú poradenstvo, predaj produktov a komplexná starostlivosť pre klienta.
Klientsky poradca taktiež:
  • aktívne oslovuje klientov na obchodných miestach Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky,
  • vyhľadáva príležitostí pre akvizície a získavanie nových klientov na obchodných miestach Poštovej banky
  • poskytuje poradenstvo klientom pri výbere produktov a služieb banky
  • poskytuje komplexné služby/ servis klientom na pobočke banky
  • poskytuje starostlivosť o klientov a buduje vzťahy
  • pracuje s hotovosťou

Ďalšie informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Bratislave, Karloveská 34
  • Termín nástupu: ihneď/ dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Ponúkaný plat (brutto): mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je striktne ohraničená.

Požadujeme

Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
  • prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov a služieb podmienkou
  • prax v oblasti bankovníctva výhodou
  • minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
  • skúsenosť s prácou s hotovosťou výhodou
  • bezúhonnosť

Hľadáme

Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
  • iniciatívnosť, osobné nasadenie
  • výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
  • záujem o predaj bankových produktov
  • orientácia na dosahovanie výsledkov

Ponúkame

Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
  • nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (bez hornej hranice príjmu)
  • motivácia predajcov formou súťaže o rôzne ceny (napr. dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.)
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
  • atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
  • výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
  • zľavy u našich partnerov

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Kontakt

Poštová banka
Nina Juríková
Dvořákovo nábrežie 4
811 02 Bratislava
Slovensko

ODPOVEDAŤ
ID: 2110484  Dátum zverejnenia: 15.5.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.