Klientsky poradca - Malacky

Miesto práce
Bratislava, Malacky, Stupava, okres Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke

Máš obchodníka v sebe a chceš byť úspešný?
Čoskoro otvárame NOVÚ POBOČKU Poštovej banky v MALACKÁCH a hľadáme aktívnych a skúsenych predajcov s OBCHODNÝM zmýšľaním. Ak máš chuť patriť k najlepším a spolupodieľať sa na rozbiehaní nového obchodného miesta Poštovej banky, čítaj ďalej.
Hlavnými zložkami náplne práce sú poradenstvo, predaj produktov a komplexná starostlivosť pre klienta. Klientsky poradca taktiež:

  • aktívne oslovuje klientov na obchodných miestach Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky,
  • vyhľadáva príležitostí pre akvizície a získavanie nových klientov na obchodných miestach Poštovej banky
  • poskytuje poradenstvo klientom pri výbere produktov a služieb banky
  • poskytuje komplexné služby/ servis klientom na pobočke banky
  • poskytuje starostlivosť o klientov a buduje vzťahy
  • pracuje s hotovosťou

Ďalšie informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Malackách, Zámocká 8, 901 01 Malacky
  • Termín nástupu: dohodou/ ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Ponúkaný plat (brutto): mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je striktne ohraničená.

Požadujeme

Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
  • prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov alebo služieb PODMIENKOU
  • prax v oblasti bankovníctva/ finančníctva VÝHODOU
  • prax v oblasti telekomunikácií VÝHODOU
  • minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
  • skúsenosť s prácou s hotovosťou výhodou
  • bezúhonnosť

Hľadáme

Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
  • iniciatívnosť, osobné nasadenie
  • výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
  • záujem o predaj bankových produktov
  • orientácia na dosahovanie výsledkov

Ponúkame

Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
  • budeš človekom, ktorý rozbehne nové obchodné miesto a výnimočný ÚSPECH bude tvoj
  • férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
  • 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
  • výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • príspevok na regeneráciu a relax
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • teambuildingové aktivity
  • nadštandardná lekárska starostlivosť
  • zľavy u našich partnerov

Infomácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Kontakt

Poštová banka
Nina Juríková
Dvořákovo nábrežie 4
811 02 Bratislava
Slovensko

ODPOVEDAŤ
ID: 2110479  Dátum zverejnenia: 15.5.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.