Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista klientskej podpory v banke
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Pracovná ponuka
Chceš pracovať v banke a nevieš kde začať?
Hľadáme kolegu, ktorý má obchodného ducha, je komunikatívny a dokáže hľadať optimálne riešenia pre klienta.
Na úspešného kandidáta čaká séria produktových a komunikačno – predajných školení, motivačné súťaže a benefity.
Náplňou práce obchodníka call centra je:
- telefonické oslovovanie už existujúcich klientov banky s cieľom predaja produktov,
- poskytovanie komplexných informácií o službách a produktoch banky ,
- organizovanie obchodných stretnutí klientov s bankovými poradcami na predajných miestach Poštovej banky.
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Karloveská 34, Karlova Ves, Bratislava
- Termín nástupu: 1.4.2015, resp. dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Ponúkaný plat (brutto): mesačný príjem je zložený z fixnej mzdy a variabilnej zložky v závislosti od úspešnosti predaja a kvality hovorov
- Doba určitá: Pozíciu obsadzujeme s cieľom dlhodobej spolupráce (2-5 rokov).
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- spisovná znalosť slovenského jazyka a výborná artikulácia
- MS Office - pokročilý
- pozitívny vzťah k telefonickému oslovovaniu
- pracovná skúsenosť v oblasti obchodu je výhodou
Hľadáme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné osobnostné kritériá:
- chuť učiť sa a napredovať
- zodpovedný a samostatný prístup,
- pozitívny prístup k práci,
- tímový hráč,
- proklientský prístup, obchodnícke zmýšľanie,
- veľmi dobré komunikačné zručnosti - príjemná a prirodzená komunikácia,
- spisovná znalosť slovenského jazyka a výborná artikulácia
Pozícia je vhodná i pre absolventov.
Ponúkame
Medzi benefity, ktoré ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 2030192
Dátum zverejnenia: 27.2.2015
2015-02-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Telefonický operátor Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.