Klientsky poradca - pobočka Prešov

Miesto práce
Prešov, okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke

Chcete patriť medzi úspešných obchodníkov? Páčilo by sa Vám byť za svoj výkon patrične odmenený?

Do nášho tímu v rámci jednej z najúspešnejších pobočiek Poštovej banky v Prešove hľadáme šikovného a najmä akčného kolegu s OBCHODNÝM zmýšľaním. Hlavnými zložkami náplne práce poradcu sú predaj bankových produktov, komplexná starostlivosť pre klienta. Poradca taktiež:
  • aktívne oslovuje klientov priamo na pobočke Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky,
  • poskytuje komplexné poradenstvo, servis a starostlivosť klientom pri výbere produktov a služieb banky
  • pracuje s hotovosťou

Ďalšie informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Prešove, Hlavná ulica 114
  • Termín nástupu: 01.05.2015/ dohodou
  • Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer, plný úväzok
  • Spôsob odmeňovania: každomesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je ohraničená.

Požadujeme

Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
  • prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov alebo služieb
  • prax v oblasti bankovníctva/ finančníctva výhodou nie podmienkou
  • prax v oblasti telekomunikácií výhodou
  • minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
  • skúsenosť s prácou s hotovosťou výhodou

Hľadáme

Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
  • iniciatívnosť, osobné nasadenie
  • výborné komunikačné zručnosti
  • záujem o predaj bankových produktov
  • orientácia na dosahovanie výsledkov

Ponúkame

Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
  • nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (bez hornej hranice príjmu)
  • motivácia predajcov formou súťaže o rôzne ceny (napr. dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.)
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
  • atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
  • výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
  • zľavy u našich partnerov

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Kontakt

Poštová banka


ODPOVEDAŤ
ID: 2027057  Dátum zverejnenia: 25.2.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.