Klientsky poradca - pobočka Komárno

Miesto práce
Komárno, okres Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke

Chcete patriť medzi úspešných obchodníkov? Páčilo by sa Vám byť za svoj výkon patrične odmenený?
Do nášho tímu Poštovej banky v Komárne hľadáme šikovného a najmä akčného OBCHODNÍKA. Náplňou práce klientskeho poradcu sú predaj bankových produktov a starostlivosť pre klienta.
Poradca tiež:
  • aktívne oslovuje klientov na pobočke Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky
  • poskytuje poradenstvo, servis a starostlivosť klientom pri výbere produktov a služieb banky
  • pracuje s finančnou hotovosťou

Ďalšie informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Komárne na Mederčskej ul.
  • Termín nástupu: január/ dohodou
  • Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer, plný úväzok
  • Spôsob odmeňovania: mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka.Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je ohraničená.

Požadujeme

Hlavným kritériom výberu kandidátov nie je prax v oblasti bankovníctva, ale:
  • prax v oblasti ponuky a predaja produktov/služieb
  • minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou

Výhodu majú kandidáti, ktorí majú:
  • prax v oblasti bankovníctva alebo telekomunikácií
  • skúsenosť s prácou s finančnou hotovosťou

Hľadáme

Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
  • iniciatívnosť a osobné nasadenie
  • výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
  • záujem o predaj bankových produktov
  • orientácia na dosahovanie výsledkov

Ponúkame

Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
  • nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (bez hornej hranice príjmu)
  • motivácia predajcov formou súťaže o rôzne ceny (napr. dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.)
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
  • atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
  • výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
  • zľavy u našich partnerov

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov v priebehu septembra.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Kontakt

Poštová banka


ODPOVEDAŤ
ID: 2023990  Dátum zverejnenia: 23.2.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.