Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientsky poradca - pobočka Komárno
Miesto práce
Komárno, okres Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Chcete patriť medzi úspešných obchodníkov? Páčilo by sa Vám byť za svoj výkon patrične odmenený?
Do nášho tímu Poštovej banky v Komárne hľadáme šikovného a najmä akčného OBCHODNÍKA. Náplňou práce klientskeho poradcu sú predaj bankových produktov a starostlivosť pre klienta.
Poradca tiež:
- aktívne oslovuje klientov na pobočke Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky
- poskytuje poradenstvo, servis a starostlivosť klientom pri výbere produktov a služieb banky
- pracuje s finančnou hotovosťou
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Komárne na Mederčskej ul.
- Termín nástupu: január/ dohodou
- Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer, plný úväzok
- Spôsob odmeňovania: mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka.Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je ohraničená.
Požadujeme
Hlavným kritériom výberu kandidátov nie je prax v oblasti bankovníctva, ale:
- prax v oblasti ponuky a predaja produktov/služieb
- minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Výhodu majú kandidáti, ktorí majú:
- prax v oblasti bankovníctva alebo telekomunikácií
- skúsenosť s prácou s finančnou hotovosťou
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- iniciatívnosť a osobné nasadenie
- výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
- záujem o predaj bankových produktov
- orientácia na dosahovanie výsledkov
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (bez hornej hranice príjmu)
- motivácia predajcov formou súťaže o rôzne ceny (napr. dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.)
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov v priebehu septembra.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 1985701
Dátum zverejnenia: 20.1.2015
2015-01-20
lokalita: okres Komárno Pozícia: Finančný poradca, Klientský pracovník, Priehradkový pracovník Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.