Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonický poradca
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Infomácie o pracovnej ponuke
Hľadáte stabilnú prácu v dynamickom bankovom prostredí? Máte pozitívny vzťah k telefonovaniu a aktívne oslovovanie Vám nerobí problém? Ste tímový hráč?
V súvislosti s rozširovaním nášho call centra hľadáme do mladého a veľmi úspešného tímu aktívneho kolegu s OBCHODNÝM ZMÝŠĽANíM, ktorého baví komunikácia s ľuďmi. Hlavnou náplňou práce telefonického poradcu je telefonická komunikácia s existujúcimi klientmi, alebo potenciálnymi klientmi, ktorí prejavili záujem o produkty Poštovej banky. Poradca teda:
- telefonicky oslovuje hlavne existujúcich, ale taktiež potenciálnych klientov s cieľom predaja produktov,
- poskytuje komplexné informácie o službách a produktoch banky,
- organizuje obchodné stretnutia klientov s bankovými poradcami na predajných miestach Poštovej banky,
- buduje spokojnosť cez individuálny prístup k existujúcim klientom.
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava, Karlova Ves, Karloveská 34
- Termín nástupu: 1.12.2014, resp. dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Ponúkaný plat (brutto): mesačný príjem je zložený z fixnej mzdy a variabilnej zložky v závislosti od úspešnosti predaja a kvality hovorov
- Doba určitá: Pozíciu obsadzujeme s cieľom dlhodobej spolupráce (2-5 rokov).
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- spisovná znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- MS Office - pokročilý
- komunikačné schopnosti na veľmi dobrej úrovni
- pozitívny vzťah k telefonickému oslovovaniu
- pracovná skúsenosť v oblasti obchodu alebo starostlivosti o klientov je VÝHODOU
Hľadáme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné osobnostné kritériá:
- chuť učiť sa, napredovať a vyhrávať v množstve súťaží, ktoré sa na Call centre organizujú
- zodpovedný a samostatný prístup,
- pozitívny prístup k práci,
- tímový hráč,
- proklientský prístup, obchodnícke zmýšľanie,
- veľmi dobré komunikačné zručnosti - príjemná a prirodzená komunikácia,
Ponúkame
Medzi benefity, ktoré ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 1929799
Dátum zverejnenia: 15.11.2014
2014-11-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný poradca, Telefonický operátor Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.