Poradca pre interných klientov - Bratislava

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke

Máte záujem o oblasť bankovníctva a financií? Je pre Vás budovanie vzťahov s klientmi na prvom mieste?

Do tímu v rámci internej pobočky Poštovej banky v Bratislave v River Parku hľadáme kolegu so skúsenosťami v oblasti starostlivosti a komunikácie s klientom, s aktívnym prístupom a obchodným zmýšľaním. Jeho hlavnými zložkami náplne práce sú poradenstvo/ predaj a komplexný servis pre interného klienta (zamestnancov Poštovej banky). Poradca taktiež:
  • prezentuje a predáva bankové produkty a služby interným klientom (zamestnancom Poštovej banky)
  • vytvára a rozvíja vzťahy s internými klientmi, buduje si ich na základe dôvery a kvality práce
  • vyhľadáva príležitostí pre akvizície a získavanie nových klientov Poštovej banky
  • poskytuje poradenstvo klientom pri výbere produktov a služieb banky
  • pracuje s hotovosťou, trezorové hospodárstvo
  • v prípade potreby zastupuje kolegu, poradcu pre firemnú klientelu (podnikatelia)

Ďalšie informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Bratislava, Dvořákovo nábrežie 4, budova River park
  • Termín nástupu: ihneď/ dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Ponúkaný plat (brutto): mesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je striktne ohraničená.

Požadujeme

Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
  • prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov a služieb podmienkou
  • prax v oblasti bankovníctva/ finančníctva podmienkou
  • prax v oblasti telekomunikácií výhodou
  • skúsenosť so vzťahovým manažmentom výhodou
  • minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
  • bezúhonnosť a zachovávanie diskrétnosti

Hľadáme

Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
  • zodpovednosť a dôslednosť
  • výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
  • profesionálny prejav
  • orientácia na dosahovanie výsledkov
  • iniciatívnosť, osobné nasadenie pri plnení úloh

Ponúkame

Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
  • nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (bez hornej hranice príjmu)
  • motivácia predajcov formou súťaže o rôzne ceny (napr. dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.)
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
  • atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
  • výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
  • zľavy u našich partnerov

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Kontakt

Poštová banka
Nina Juríková
Dvořákovo nábrežie 4
811 02 Bratislava
Slovensko

ODPOVEDAŤ
ID: 1902188  Dátum zverejnenia: 17.10.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.