Telefonický poradca

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Infomácie o pracovnej ponuke

Ste tímový hráč? Máte pozitívny vzťah k telefonovaniu? Aktívne oslovovanie Vám nerobí problém?
V súvislosti s rozširovaním nášho call centra hľadáme do mladého a veľmi úspešného tímu aktívneho kolegu s OBCHODNÝM ZMÝŠĽANíM, ktorého baví komunikácia s ľuďmi. Hlavnou náplňou práce telefonického poradcu je telefonická komunikácia s existujúcimi klientmi, alebo potenciálnymi klientmi, ktorí prejavili záujem o produkty Poštovej banky. Poradca teda:
  • telefonicky oslovuje hlavne existujúcich, ale taktiež potenciálnych klientov s cieľom predaja produktov,
  • poskytuje komplexné informácie o službách a produktoch banky,
  • organizuje obchodné stretnutia klientov s bankovými poradcami na predajných miestach Poštovej banky,
  • buduje spokojnosť cez individuálny prístup k existujúcim klientom.

Ďalšie informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Karlova Ves, Karloveská 34
  • Termín nástupu: 1.11.2014, resp. dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Ponúkaný plat (brutto): mesačný príjem je zložený z fixnej mzdy a variabilnej zložky v závislosti od úspešnosti predaja a kvality hovorov
  • Doba určitá: Pozíciu obsadzujeme s cieľom dlhodobej spolupráce.

Požadujeme

Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
  • spisovná znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
  • MS Office - pokročilý
  • komunikačné schopnosti na veľmi dobrej úrovni
  • pozitívny vzťah k telefonickému oslovovaniu
  • pracovná skúsenosť v oblasti obchodu alebo starostlivosti o klientov je VÝHODOU

Hľadáme

Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné osobnostné kritériá:
  • chuť učiť sa, napredovať a vyhrávať v množstve súťaží, ktoré sa na Call centre organizujú
  • zodpovedný a samostatný prístup,
  • pozitívny prístup k práci,
  • tímový hráč,
  • proklientský prístup, obchodnícke zmýšľanie,
  • veľmi dobré komunikačné zručnosti - príjemná a prirodzená komunikácia,

Ponúkame

Medzi benefity, ktoré ponúkame, patria:
  • férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
  • atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
  • výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
  • zľavy u našich partnerov

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Kontakt

Poštová banka
Nina Juríková
Dvořákovo nábrežie 4
811 02 Bratislava
Slovensko

ODPOVEDAŤ
ID: 1866485  Dátum zverejnenia: 12.9.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.