Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ pobočky - Trenčín
Miesto práce
Trenčín, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Vedenie a motivovanie tímu predajcov máte v malíčku? Zaujímate sa o oblasť bankovníctva?
Pre našu úspešnú pobočku Poštovej banky v TRENČÍNE hľadáme aktívneho a skúseného manažéra s OBCHODNÝM zmýšľaním, ktorý má chuť stať sa súčasťou tímu Poštovej banky a patriť k najlepším. Jeho hlavnou úlohou je viesť tím predajcov a koordinovať činnosť obchodného miesta. Manažér retailovej pobočky:
- riadi a koordinuje chod pobočky Poštovej banky, navrhuje kroky k ďalšiemu rastu pobočky
- zodpovedá za plnenie obchodného plánu pobočky
- manažuje tím zamestnancov pobočky, zodpovedá za ich rozvoj, nastavované akčné plány
- uskutočňuje akvizície za účelom získania nových klientov a budovania dobrého mena spoločnosti
- spolupodieľa sa svojimi návrhmi na vývoji nových produktov
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Trenčíne, Nám. sv. Anny 23
- Termín nástupu: ihneď/ dohodou
- Druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer
- Ponúkaný plat: tvorí fixná zložka + variabilná zložka naviazaná na plnenie obchodného plánu pobočky
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- skúsenosť s vedením tímu / pobočky PODMIENKOU
- prax v bankovom/ finančnom sektore na manažérskej alebo supervíznej pozícii
- minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
- microsoft Office - pokročilý
- bezúhonnosť
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- manažérske a obchodné zručnosti
- akvizičné a prezentačné schopnosti
- schopnosť prijímať rozhodnutia
- iniciatívnosť, flexibilita, zodpovednosť
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevok na regeneráciu a relax
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov
Infomácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Všetkých uchádzačov budeme do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať s informáciou o stave výberového konania. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme taktiež najneskôr do 2 týždňov kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budet pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho rozhovoru alebo skupinového assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem
Kontakt
ID: 1713414
Dátum zverejnenia: 11.4.2014
2014-04-11
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Riaditeľ pobočky Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.