Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientsky poradca - pobočka Žilina
Miesto práce
Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnej ponuke
Chcete patriť medzi úspešných obchodníkov? Páčilo by sa Vám byť za svoj výkon patrične odmenený?
Do nášho tímu v rámci jednej z najúspešnejších pobočiek Poštovej banky v Žiline hľadáme šikovného a najmä akčného kolegu s OBCHODNÝM zmýšľaním. Hlavnými zložkami náplne práce poradcu sú predaj bankových produktov, komplexná starostlivosť pre klienta a zastupovanie riaditeľa pobočky v prípade jeho neprítomnosti. Poradca taktiež:
- aktívne oslovuje klientov priamo na pobočke Poštovej banky, predáva produkty a služby skupiny Poštovej banky,
- poskytuje komplexné poradenstvo, servis a starostlivosť klientom pri výbere produktov a služieb banky
- zastupuje riaditeľa pobočky v prípade jeho neprítomnosti
- pracuje s hotovosťou
Ďalšie informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: pobočka Poštovej banky v Žilina, Na priekope 19
- Termín nástupu: ihneď/ dohodou
- Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer, plný úväzok
- Spôsob odmeňovania: každomesačná mzda sa skladá z 3 zložiek: fixná + vysoká variabilná (plnenie obchodného plánu) + provízna zložka. Pre tých najlepších celková výška mzdy nie je ohraničená.
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- prax v oblasti aktívneho predaja/ ponuky produktov alebo služieb
- prax v oblasti bankovníctva/ finančníctva výhodou nie podmienkou
- prax v oblasti telekomunikácií výhodou
- minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
- skúsenosť s prácou s hotovosťou výhodou
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- iniciatívnosť, osobné nasadenie
- výborné komunikačné a obchodnícke zručnosti
- záujem o predaj bankových produktov
- orientácia na dosahovanie výsledkov
- zodpovedný prístup v prípade zastupovania riaditeľa
Ponúkame
Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:
- nadštandardné odmeňovanie predajcov na obchodných miestach (pobočkách)
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- príspevok na regeneráciu a relax
- teambuildingové aktivity
- nadštandardná lekárska starostlivosť
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou assessment centra v kombinácii s individuálnym rozhovorom, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidátov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 1713413
Dátum zverejnenia: 11.4.2014
2014-04-11
lokalita: okres Žilina Pozícia: Finančný poradca, Klientský pracovník, Priehradkový pracovník Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.