Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme junior asistentku (60-80 hodín/mes.)
PORTER, s.r.o.
Miesto práce
Plynárenská 3d, Bratislava
Plynárenská 3d, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
5 Eur / hodina
5 Eur / hodina
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je určená pre študentku, ktorá má zmysel pre detail, hravo zvláda základy práce s wordom, excelom, má rada administratívu a rada sa usmieva :)
Hľadáme niekoho na dlhodobú spoluprácu, 60-80 hodín mesačne. Tvojou náplňou práce by bolo najmä:
- evidencia a spracovanie dokladov
- prijímanie návštev
- starostlivosť o chod kancelárie
- triedenie došlej pošty a chodenie na poštu
- iné činnosti
Hľadáme niekoho na dlhodobú spoluprácu, 60-80 hodín mesačne. Tvojou náplňou práce by bolo najmä:
- evidencia a spracovanie dokladov
- prijímanie návštev
- starostlivosť o chod kancelárie
- triedenie došlej pošty a chodenie na poštu
- iné činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť dlhodobej brigády počas celého štúdia na VŠ
- flexibilný pracovný čas
- zaškolenie
- flexibilný pracovný čas
- zaškolenie
Informácie o výberovom konaní
Ak spĺňaš uvedené požiadavky a máš záujem o túto pozíciu, pošli nám:
- životopis s tvojou fotografiu
Podklady pošli e-mailom na [email protected], do predmetu emailu napíš „Recepčná/Office manažérka“.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybraní kandidáti, ktorí spĺňajú kritériá budú pozvaní na osobný pohovor.
- životopis s tvojou fotografiu
Podklady pošli e-mailom na [email protected], do predmetu emailu napíš „Recepčná/Office manažérka“.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybraní kandidáti, ktorí spĺňajú kritériá budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pozitívny a príjemný človek - budeš prvý styk pre klientov a návštevy, bolo by teda fajn, keby si mala rada ľudí :)
- vzťah k administratíve a k poriadku
- iniciatívnosť a zmysel pre zodpovednosť
- prax výhodou
- vzťah k administratíve a k poriadku
- iniciatívnosť a zmysel pre zodpovednosť
- prax výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PORTER, s.r.o pôsobí na trhu viac ako 17 rokov v nasledovných oblastiach:
- Prekladateľské a tlmočnícke služby (www.porter.sk).
- Jazyková výučba.
- Prekladateľské a tlmočnícke služby (www.porter.sk).
- Jazyková výučba.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2573461
Dátum zverejnenia: 16.8.2018
2018-08-16
lokalita: Plynárenská 3d, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: PORTER, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5 Eur / hodina