Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér produktovej skupiny
Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
Miesto práce
Martina Rázusa 23A, okres Žilina
Martina Rázusa 23A, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Srdcom projektový manažér,
dušou marketér, personalista a obchodník,
a telo je nástrojom a tvorivou dielňou každej akcie :).
Keď sa v sebe snúbia uvedené vlastnosti, čaká ťa práca ktorá v sebe obnáša:
• návrhy, inovácie a komplexná starostlivosť o zverené projekty – oblasť manažment, personalistika, podnikanie,
• získavanie, tvorba a úprava redakčných materiálov o manažmente/personalistike/podnikaní pre potreby elektronického publikovania,
• redigovanie materiálov z oblasti manažment/personalistika/podnikanie,
• získavanie informácií o aktualitách a trendoch v oblasti manažment/personalistika/podnikanie,
• zostavovanie článkov zameraných na spravodajstvo z problematiky manažment/personalistika/podnikanie,
• komunikáciu s členmi autorského kolektívu a termínová koordinácia príspevkov, navrhovanie tém na spracovanie,
• komunikáciu s užívateľmi portálu, prieskum zákazníckych záujmov o odborné informácie,
• komunikáciu s programátormi – testovanie funkčnosti portálu, zadávanie požiadaviek na vývoj, úpravy,
• písanie PR článkov a marketingových textov,
• v prípade potreby cestovanie a realizovanie rozhovorov – písanie reportáží pre zverené portály, nadväzovanie partnerstiev (mediálnych, strategických, obchodných),
• správa sociálnych sieti/konta na zverených portáloch,
• monitorovanie konkurencie.
dušou marketér, personalista a obchodník,
a telo je nástrojom a tvorivou dielňou každej akcie :).
Keď sa v sebe snúbia uvedené vlastnosti, čaká ťa práca ktorá v sebe obnáša:
• návrhy, inovácie a komplexná starostlivosť o zverené projekty – oblasť manažment, personalistika, podnikanie,
• získavanie, tvorba a úprava redakčných materiálov o manažmente/personalistike/podnikaní pre potreby elektronického publikovania,
• redigovanie materiálov z oblasti manažment/personalistika/podnikanie,
• získavanie informácií o aktualitách a trendoch v oblasti manažment/personalistika/podnikanie,
• zostavovanie článkov zameraných na spravodajstvo z problematiky manažment/personalistika/podnikanie,
• komunikáciu s členmi autorského kolektívu a termínová koordinácia príspevkov, navrhovanie tém na spracovanie,
• komunikáciu s užívateľmi portálu, prieskum zákazníckych záujmov o odborné informácie,
• komunikáciu s programátormi – testovanie funkčnosti portálu, zadávanie požiadaviek na vývoj, úpravy,
• písanie PR článkov a marketingových textov,
• v prípade potreby cestovanie a realizovanie rozhovorov – písanie reportáží pre zverené portály, nadväzovanie partnerstiev (mediálnych, strategických, obchodných),
• správa sociálnych sieti/konta na zverených portáloch,
• monitorovanie konkurencie.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v perspektívnej, úspešnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti 26 rokov pôsobiacej na slovenskom trhu v oblasti ekonomickej a právnej literatúry.
- Priestor na osobnostný a odborný rast.
- Podpora vzdelávania.
- Pružný pracovný čas.
- Voľné víkendy.
- Používanie produktov vydavateľstva bezplatne počas trvania pracovného vzťahu.
- Práca vo veľkom, dynamickom a inšpiratívnom kolektíve.
- Fitnes, masáže, kaderníctvo, reštaurácia a caffe bar priamo v priestoroch spoločnosti,
- Koncept prednášok - ZDRAVÁ FIRMA zdarma počas pracovnej doby.
- Priestor na osobnostný a odborný rast.
- Podpora vzdelávania.
- Pružný pracovný čas.
- Voľné víkendy.
- Používanie produktov vydavateľstva bezplatne počas trvania pracovného vzťahu.
- Práca vo veľkom, dynamickom a inšpiratívnom kolektíve.
- Fitnes, masáže, kaderníctvo, reštaurácia a caffe bar priamo v priestoroch spoločnosti,
- Koncept prednášok - ZDRAVÁ FIRMA zdarma počas pracovnej doby.
Informácie o výberovom konaní
Posilní náš tím a ozvi sa na: [email protected]
Do výberového konania budú zaradení len uchádzači spĺňajúci požadované kritéria.
Nábor najvhodnejších uchádzačov realizujeme v mieste sídla spoločnosti. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.
Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Do výberového konania budú zaradení len uchádzači spĺňajúci požadované kritéria.
Nábor najvhodnejších uchádzačov realizujeme v mieste sídla spoločnosti. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.
Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- prehľad v oblasti manažmentu/personalistiky/podnikania a záujem o túto problematiku,
- výbornú znalosť slovenského jazyka a štylistiky,
- štúdium odbornej literatúry a sledovanie legislatívnych zmien dotýkajúcich sa práce manažérov/personalistov/podnikateľov,
- samostatnú pokročilú prácu s PC, internetový marketing,
- samostatnosť vo vyhľadávaní informácií potrebných,
- veľmi dobré komunikačné zručnosti v komunikácii s partnermi a zručnosti práce v tíme,
- vysoké pracovné nasadenie, zodpovednosť a spoľahlivosť.
- Internet.
- prehľad v oblasti manažmentu/personalistiky/podnikania a záujem o túto problematiku,
- výbornú znalosť slovenského jazyka a štylistiky,
- štúdium odbornej literatúry a sledovanie legislatívnych zmien dotýkajúcich sa práce manažérov/personalistov/podnikateľov,
- samostatnú pokročilú prácu s PC, internetový marketing,
- samostatnosť vo vyhľadávaní informácií potrebných,
- veľmi dobré komunikačné zručnosti v komunikácii s partnermi a zručnosti práce v tíme,
- vysoké pracovné nasadenie, zodpovednosť a spoľahlivosť.
- Internet.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradca podnikateľa
sme líder v poskytovaní systému ekonomických a právnych informácií na Slovensku. Viac ako 33 rokov osvetľujeme zákutia slovenskej legislatívy a pomáhame podnikateľom. Ukazujeme spoľahlivé skratky a riešenia v oblasti práva, daní a účtovníctva, miezd a personalistiky, verejnej správy i firemnej bezpečnosti. V online aj printovej podobe.
Viac o nás na: https://www.pp.sk/
Naše produktové značky:
www.danovecenturm.sk
www.mzdovecentrum.sk
www.vssr.sk
www.profivzdelavanie.sk
www.bezpecnostvpraxi.sk
www.epi.sk
V súčasnosti zamestnávame 120 zamestnancov v meste Žilina, kde máme aj vlastné sídlo firmy – PP Centrum. Dobré medziľudské vzťahy na pracovisku sú jednou z našich najsilnejších stránok. Sme priateľskí, pomáhame si a máme radi aj našich zákazníkov. Dávame každému priestor sa vyjadriť a pracujeme aktívne so spätnou väzbou.
Naši zamestnanci oceňujú hlavne:
Skvelý, priateľský a inšpiratívny kolektív.
Možnosť skĺbiť pracovné tempo so súkromným životom.
Hybridný pracovný čas - 50/50 - home office/fyzická účasť.
Zdravá miera slobody – vo vyjadrovaní názorov, myšlienok a i.
Pri problémoch vždy pomôžeme, nájdeme riešenie.
Veľa kreativity, nápadov a rozmanitosti.
Možnosť rásť a vzdelávať sa.
V PP sa nikdy nenudíme.
Zaujímavé zamestnanecké teambuldingy a účasť na konferenciách.
Sme Poradca podnikateľa, silná a rešpektovaná slovenská značka s tradíciou – a sme na to patrične hrdí.
Tešíme sa dovidenia.
sme líder v poskytovaní systému ekonomických a právnych informácií na Slovensku. Viac ako 33 rokov osvetľujeme zákutia slovenskej legislatívy a pomáhame podnikateľom. Ukazujeme spoľahlivé skratky a riešenia v oblasti práva, daní a účtovníctva, miezd a personalistiky, verejnej správy i firemnej bezpečnosti. V online aj printovej podobe.
Viac o nás na: https://www.pp.sk/
Naše produktové značky:
www.danovecenturm.sk
www.mzdovecentrum.sk
www.vssr.sk
www.profivzdelavanie.sk
www.bezpecnostvpraxi.sk
www.epi.sk
V súčasnosti zamestnávame 120 zamestnancov v meste Žilina, kde máme aj vlastné sídlo firmy – PP Centrum. Dobré medziľudské vzťahy na pracovisku sú jednou z našich najsilnejších stránok. Sme priateľskí, pomáhame si a máme radi aj našich zákazníkov. Dávame každému priestor sa vyjadriť a pracujeme aktívne so spätnou väzbou.
Naši zamestnanci oceňujú hlavne:
Skvelý, priateľský a inšpiratívny kolektív.
Možnosť skĺbiť pracovné tempo so súkromným životom.
Hybridný pracovný čas - 50/50 - home office/fyzická účasť.
Zdravá miera slobody – vo vyjadrovaní názorov, myšlienok a i.
Pri problémoch vždy pomôžeme, nájdeme riešenie.
Veľa kreativity, nápadov a rozmanitosti.
Možnosť rásť a vzdelávať sa.
V PP sa nikdy nenudíme.
Zaujímavé zamestnanecké teambuldingy a účasť na konferenciách.
Sme Poradca podnikateľa, silná a rešpektovaná slovenská značka s tradíciou – a sme na to patrične hrdí.
Tešíme sa dovidenia.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3113047
Dátum zverejnenia: 26.6.2017
2017-06-26
lokalita: okres Žilina Pozícia: Novinár, Projektový manažér, Redaktor, Šéfredaktor, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Poradca podnikateľa, spol. s r.o.