Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradca pre oblasť daní a účtovníctva
Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Poskytovanie poradenskej služby prostredníctvom telefónu klientom spoločnosti, pri aplikácií daňových a účtovných zákonov v praxi.
Hlavné činnosti:
- odborná poradenská činnosť prostredníctvom telefónu,
- spracovanie odpovedí z listárne pre zákazníkov spoločnosti,
- sledovanie zmien v daňovej a účtovnej legislatíve a aplikácia legislatívnych zmien v podmienkach klienta,
- tvorba koncepčných riešení v rôznych oblastiach daňovej problematiky, odhaľovanie a eliminácia daňových rizík pre klienta,
- evidencia uskutočnených hovorov odborného poradenstva,
- vedenie evidencie spracovaných otázok a odpovedí podľa jednotlivých oblastí,
- vedenie výkazníctva odborného poradenstva.
Hlavné činnosti:
- odborná poradenská činnosť prostredníctvom telefónu,
- spracovanie odpovedí z listárne pre zákazníkov spoločnosti,
- sledovanie zmien v daňovej a účtovnej legislatíve a aplikácia legislatívnych zmien v podmienkach klienta,
- tvorba koncepčných riešení v rôznych oblastiach daňovej problematiky, odhaľovanie a eliminácia daňových rizík pre klienta,
- evidencia uskutočnených hovorov odborného poradenstva,
- vedenie evidencie spracovaných otázok a odpovedí podľa jednotlivých oblastí,
- vedenie výkazníctva odborného poradenstva.
Zamestnanecké výhody, benefity
Prácu v perspektívnej, úspešnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti 20 rokov pôsobiacej na slovenskom trhu v oblasti ekonomickej a právnej literatúry,
- Priestor na osobnostný a odborný rast,
- Podpora vzdelávania,
- Pevná pracovná doba,
- Voľné víkendy,
- Používanie produktov vydavateľstva bezplatne počas trvania pracovného vzťahu,
- Práca v dynamickom a inšpiratívnom kolektíve,
- Reštaurácia a caffe bar priamo v priestoroch firmy.
- Priestor na osobnostný a odborný rast,
- Podpora vzdelávania,
- Pevná pracovná doba,
- Voľné víkendy,
- Používanie produktov vydavateľstva bezplatne počas trvania pracovného vzťahu,
- Práca v dynamickom a inšpiratívnom kolektíve,
- Reštaurácia a caffe bar priamo v priestoroch firmy.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám, prosím, motivačný list a životopis na mailovú adresu:
[email protected]
Do výberového konania budú zaradení len uchádzači spĺňajúci požadované kritéria.
Nábor najvhodnejších uchádzačov realizujeme v mieste sídla spoločnosti. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.
Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
[email protected]
Do výberového konania budú zaradení len uchádzači spĺňajúci požadované kritéria.
Nábor najvhodnejších uchádzačov realizujeme v mieste sídla spoločnosti. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.
Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme :
- prax v poradenskej činnosti min. 2 roky,
- prax v oblasti spracovávania jednoduchého a podvojného účtovníctva,
- prax v oblasti spracovania daňového priznania k DPH a daní z príjmov,
- všeobecný prehľad v oblasti daní a účtovníctva pre sektor verejnej správy výhodou,
- znalosti gramatiky a štylistiky slovenského jazyka,
- znalosti daňovej a účtovnej legislatívy,
- samostatnosť, precíznosť, melodický hlas, príjemný a asertívny slovný prejav, schopnosť sociálneho kontaktu.
- prax v poradenskej činnosti min. 2 roky,
- prax v oblasti spracovávania jednoduchého a podvojného účtovníctva,
- prax v oblasti spracovania daňového priznania k DPH a daní z príjmov,
- všeobecný prehľad v oblasti daní a účtovníctva pre sektor verejnej správy výhodou,
- znalosti gramatiky a štylistiky slovenského jazyka,
- znalosti daňovej a účtovnej legislatívy,
- samostatnosť, precíznosť, melodický hlas, príjemný a asertívny slovný prejav, schopnosť sociálneho kontaktu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradca podnikateľa
sme líder v poskytovaní systému ekonomických a právnych informácií na Slovensku. Viac ako 33 rokov osvetľujeme zákutia slovenskej legislatívy a pomáhame podnikateľom. Ukazujeme spoľahlivé skratky a riešenia v oblasti práva, daní a účtovníctva, miezd a personalistiky, verejnej správy i firemnej bezpečnosti. V online aj printovej podobe.
Viac o nás na: https://www.pp.sk/
Naše produktové značky:
www.danovecenturm.sk
www.mzdovecentrum.sk
www.vssr.sk
www.profivzdelavanie.sk
www.bezpecnostvpraxi.sk
www.epi.sk
V súčasnosti zamestnávame 120 zamestnancov v meste Žilina, kde máme aj vlastné sídlo firmy – PP Centrum. Dobré medziľudské vzťahy na pracovisku sú jednou z našich najsilnejších stránok. Sme priateľskí, pomáhame si a máme radi aj našich zákazníkov. Dávame každému priestor sa vyjadriť a pracujeme aktívne so spätnou väzbou.
Naši zamestnanci oceňujú hlavne:
Skvelý, priateľský a inšpiratívny kolektív.
Možnosť skĺbiť pracovné tempo so súkromným životom.
Hybridný pracovný čas - 50/50 - home office/fyzická účasť.
Zdravá miera slobody – vo vyjadrovaní názorov, myšlienok a i.
Pri problémoch vždy pomôžeme, nájdeme riešenie.
Veľa kreativity, nápadov a rozmanitosti.
Možnosť rásť a vzdelávať sa.
V PP sa nikdy nenudíme.
Zaujímavé zamestnanecké teambuldingy a účasť na konferenciách.
Sme Poradca podnikateľa, silná a rešpektovaná slovenská značka s tradíciou – a sme na to patrične hrdí.
Tešíme sa dovidenia.
sme líder v poskytovaní systému ekonomických a právnych informácií na Slovensku. Viac ako 33 rokov osvetľujeme zákutia slovenskej legislatívy a pomáhame podnikateľom. Ukazujeme spoľahlivé skratky a riešenia v oblasti práva, daní a účtovníctva, miezd a personalistiky, verejnej správy i firemnej bezpečnosti. V online aj printovej podobe.
Viac o nás na: https://www.pp.sk/
Naše produktové značky:
www.danovecenturm.sk
www.mzdovecentrum.sk
www.vssr.sk
www.profivzdelavanie.sk
www.bezpecnostvpraxi.sk
www.epi.sk
V súčasnosti zamestnávame 120 zamestnancov v meste Žilina, kde máme aj vlastné sídlo firmy – PP Centrum. Dobré medziľudské vzťahy na pracovisku sú jednou z našich najsilnejších stránok. Sme priateľskí, pomáhame si a máme radi aj našich zákazníkov. Dávame každému priestor sa vyjadriť a pracujeme aktívne so spätnou väzbou.
Naši zamestnanci oceňujú hlavne:
Skvelý, priateľský a inšpiratívny kolektív.
Možnosť skĺbiť pracovné tempo so súkromným životom.
Hybridný pracovný čas - 50/50 - home office/fyzická účasť.
Zdravá miera slobody – vo vyjadrovaní názorov, myšlienok a i.
Pri problémoch vždy pomôžeme, nájdeme riešenie.
Veľa kreativity, nápadov a rozmanitosti.
Možnosť rásť a vzdelávať sa.
V PP sa nikdy nenudíme.
Zaujímavé zamestnanecké teambuldingy a účasť na konferenciách.
Sme Poradca podnikateľa, silná a rešpektovaná slovenská značka s tradíciou – a sme na to patrične hrdí.
Tešíme sa dovidenia.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 1719089
Dátum zverejnenia: 22.4.2014
2014-04-22
lokalita: okres Žilina Pozícia: Daňový poradca, Ekonóm, Konzultant Spoločnosť: Poradca podnikateľa, spol. s r.o.