Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent pre dane a správu finančných aktív
Miesto práce
Headquarters: Polus Tower 1, Vajnorská 100/A, 831 04 Bratislava, Bratislava
Headquarters: Polus Tower 1, Vajnorská 100/A, 831 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ihneď
dohodou/ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegu, ktorý má prehľad v problematike spracovania daní a správy finančných investícií a oblasti správy finančných aktív sa chce profesne venovať.
Náplň pracovnej pozície:
Náplň pracovnej pozície:
- Spolupráca pri spracovaní daňového priznania Dane z príjmu PO
- Rekonsiliácia daní
- Spracovanie dane z motorových vozidiel
- Príprava reportov k transférovému oceňovaniu
- Elektronická komunikácia s daňovým úradom
- Spolupráca pri spracovaní zrážkovej dane
- Správa finančných investícií a príprava podkladov pre zaúčtovanie finančných investícií
- Príprava podkladov k zdaňovaniu cenných papierov a sledovanie legislatívnych zmien
- Odsúhlasovanie a kontrola účtovnej dokumentácie
- Vypracovanie podkladov pre controlling za oblasť daní
- Účtovanie bankových výpisov a interných dokladov
- Účtovanie pohľadávok a záväzov voči zaisťovateľovi
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- zaujímavé platové ohodnotenie,
- príjemné pracovné prostredie s profesionálnou podporou,
- zaujímavú a mnohostrannú prácu v silnej a dynamickej spoločnosti s medzinárodnou účasťou,
- osobný rozvoj,
- kvalitné zaškolenie a ďalšie nadstavbové školenia potrebné k výkonu práce,
- jazykovú výučbu na pracovisku,
- pružný pracovný čas,
- stravné nad rámec zákona,
- nadštandardnú zdravotnú starostlivosť,
- voliteľný benefit v rámci programu cafeteria,
- príspevok na DDP a ďalšie.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku v elektronickej forme.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie životopisov.
Tešíme sa na stretnutie.
Zaslaním životopisu nám zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze našej spoločnosti. Osobné údaje sú uchovávané po dobu 1 mesiaca od zverejnenia ponuky, po uplynutí uvedenej doby budú vymazané zo systému alebo zlikvidované skartovaním.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie životopisov.
Tešíme sa na stretnutie.
Zaslaním životopisu nám zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze našej spoločnosti. Osobné údaje sú uchovávané po dobu 1 mesiaca od zverejnenia ponuky, po uplynutí uvedenej doby budú vymazané zo systému alebo zlikvidované skartovaním.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené vysokoškolské vzdelanie (ekonomického zamerania), resp. študent VŠ s praxou,
- prax (študentská prax) vo finančnom odbore min. 1 rok,
- znalosť cenných papierov a fungovania finančných trhov,
- znalosť príslušnej daňovej a účtovnej problematiky,
- znalosť účtovania cenných papierov (IAS/IFRS),
- ovládanie systému SAP VÝHODOU,
- práca s PC – užívateľská znalosť Word, Excel, Outlook, PowerPoint,
- anglický jazyk – minimálna úroveň B2,
- znalosť nemeckého jazyka výhodou,
- precíznosť, dôslednosť,
- analytické myslenie, vzťah k číslam,
- komunikačné schopnosti, tímovosť,
- zodpovednosť, samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme silná úspešná poisťovacia spoločnosť, s dlhoročnou tradíciou na slovenskom poistnom trhu, člen významnej európskej poisťovacej skupiny Vienna Insurance Group. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group ponúka občanom, fyzickým a právnickým osobám viac ako 100 produktov životného a neživotného poistenia v široko rozvinutej obchodnej sieti agentúr, kancelárií a obchodných miest. Všetky ponúkané produkty a ich všeobecné poistné podmienky zodpovedajú európskemu štandardu.
Kontakt
ID: 1502952
Dátum zverejnenia: 23.1.2017
2017-01-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Finančný analytik, Špecialista finančných trhov Spoločnosť: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou