Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistenka výkonného riaditeľa (konateľa)
POHOTOVOSŤ, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• skúma a vybavuje korešpondenciu riaditeľov, ktorá vyžaduje hĺbkovú znalosť firemnej politiky a procesov a zaisťuje následné kroky
• vyhľadáva a vyberá pre vedenie spoločnosti potrebné dokumenty z interných a externých zdrojov
• zaisťuje dobrú koordináciu informácií a aktivít vo vzťahu k iným predstaviteľom vedenia a sekretariátom, zaisťuje dodržiavanie smerníc a pravidiel a zavedených postupov pri vzájomnej komunikácii
• pripravuje prehľady a dokumentáciu, do ktorej vkladá osobné znalosti a využíva syntetické schopnosti pri ich príprave
• vystupuje ako recepcia pre riaditeľov, vybavuje dôverné záležitosti, preberá telefonické hovory, prezerá korešpondenciu s cieľom ušetriť čas riaditeľov, dohovára cesty a schôdzky
• zúčastňuje sa a vytvára zápisy z jednaní a pravidelných porád
• vytvára a organizuje systém zakladania dokumentov pre riaditeľov
• vedie agendu autoparku pridelených motorových vozidiel
• vedie evidenciu nákladov kancelárie riaditeľov spoločnosti, zabezpečuje drobné nákupy
• vykonáva správu dokumentov v systéme NUNTIO
• zabezpečuje správu kontaktov riaditeľov
• rieši samostatné projekty podľa individuálneho zadania
• vyhľadáva a vyberá pre vedenie spoločnosti potrebné dokumenty z interných a externých zdrojov
• zaisťuje dobrú koordináciu informácií a aktivít vo vzťahu k iným predstaviteľom vedenia a sekretariátom, zaisťuje dodržiavanie smerníc a pravidiel a zavedených postupov pri vzájomnej komunikácii
• pripravuje prehľady a dokumentáciu, do ktorej vkladá osobné znalosti a využíva syntetické schopnosti pri ich príprave
• vystupuje ako recepcia pre riaditeľov, vybavuje dôverné záležitosti, preberá telefonické hovory, prezerá korešpondenciu s cieľom ušetriť čas riaditeľov, dohovára cesty a schôdzky
• zúčastňuje sa a vytvára zápisy z jednaní a pravidelných porád
• vytvára a organizuje systém zakladania dokumentov pre riaditeľov
• vedie agendu autoparku pridelených motorových vozidiel
• vedie evidenciu nákladov kancelárie riaditeľov spoločnosti, zabezpečuje drobné nákupy
• vykonáva správu dokumentov v systéme NUNTIO
• zabezpečuje správu kontaktov riaditeľov
• rieši samostatné projekty podľa individuálneho zadania
Zamestnanecké výhody, benefity
Rozsiahle portfólio zamestnaneckých výhod, flexibilný systém rozvoja a vzdelávania - Cafetéria vzdelávania.
Rozsiahle portfólio benefitov fitnessu a kultúry. Celkom 12 - 14 platov podľa kvality výkonu. Pravidelné wellness a activity breaks v zime a v lete. Možnosť až troch "sick days" bez nutnosti predložiť potvrdenie lekára.
Rozsiahle portfólio benefitov fitnessu a kultúry. Celkom 12 - 14 platov podľa kvality výkonu. Pravidelné wellness a activity breaks v zime a v lete. Možnosť až troch "sick days" bez nutnosti predložiť potvrdenie lekára.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám štruktúrovaný životopis do 14 dní. Foto je vítané. Z hľadiska našich personálnych možností odpovedáme len vybraným kandidátom. V prípade, že sa Vám neozveme do 15 dní od Vášho zaslania, budú Vaše údaje zaradené v našej personálnej databáze. Zaslaním Vášho CV, nám dávate súhlas so spracovaním osobných údajov, ktoré si zároveň prosíme doplniť Vašim súhlasom, ktorý bude v znení:
"Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov vo Vašej spoločnosti. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať."
"Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov vo Vašej spoločnosti. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať."
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax na asistentskej pozícii min. 3 roky,
organizácia vlastnej práce, komunikatívnosť, flexibilita. Foto nutné!
organizácia vlastnej práce, komunikatívnosť, flexibilita. Foto nutné!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť je súčasťou holdingu s kapitálovou účasťou vo viacerých oblastiach slovenského hospodárstva. Holding si vytvoril stabilitu a vlastné finančné zázemie najmä vďaka schopnosti rýchlo reagovať na požiadavky meniaceho sa trhu, dobrom rozložení portfólia svojich aktivít.
• Finančné služby v oblasti úverového financovania.
• Finančné služby v oblasti spotrebiteľských úverov a splátkového predaja.
• Finančné služby v oblasti úverového financovania.
• Finančné služby v oblasti spotrebiteľských úverov a splátkového predaja.
ID: 2669086
Dátum zverejnenia: 29.7.2016
2016-07-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: POHOTOVOSŤ, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou