Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka výkonného riaditeľa
POHOTOVOSŤ, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2016
01.01.2016
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• skúma a vybavuje korešpondenciu riaditeľov, ktorá vyžaduje hĺbkovú znalosť firemnej politiky a procesov a zaisťuje následné kroky
• vyhľadáva a vyberá pre vedenie spoločnosti potrebné dokumenty z interných a externých zdrojov
• zaisťuje dobrú koordináciu informácií a aktivít vo vzťahu k iným predstaviteľom vedenia a sekretariátom, zaisťuje dodržiavanie smerníc a pravidiel a zavedených postupov pri vzájomnej komunikácii
• pripravuje prehľady a dokumentáciu, do ktorej vkladá osobné znalosti a využíva syntetické schopnosti pri ich príprave
• vystupuje ako recepcia pre riaditeľov, vybavuje dôverné záležitosti, preberá telefonické hovory, prezerá korešpondenciu s cieľom ušetriť čas riaditeľov, dohovára cesty a schôdzky
• zúčastňuje sa a vytvára zápisy z jednaní a pravidelných porád
• vytvára a organizuje systém zakladania dokumentov pre riaditeľov
• vedie agendu autoparku pridelených motorových vozidiel
• vedie evidenciu nákladov kancelárie riaditeľov spoločnosti, zabezpečuje drobné nákupy
• vykonáva správu dokumentov v systéme NUNTIO
• zabezpečuje správu kontaktov riaditeľov
• rieši samostatné projekty podľa individuálneho zadania
• vyhľadáva a vyberá pre vedenie spoločnosti potrebné dokumenty z interných a externých zdrojov
• zaisťuje dobrú koordináciu informácií a aktivít vo vzťahu k iným predstaviteľom vedenia a sekretariátom, zaisťuje dodržiavanie smerníc a pravidiel a zavedených postupov pri vzájomnej komunikácii
• pripravuje prehľady a dokumentáciu, do ktorej vkladá osobné znalosti a využíva syntetické schopnosti pri ich príprave
• vystupuje ako recepcia pre riaditeľov, vybavuje dôverné záležitosti, preberá telefonické hovory, prezerá korešpondenciu s cieľom ušetriť čas riaditeľov, dohovára cesty a schôdzky
• zúčastňuje sa a vytvára zápisy z jednaní a pravidelných porád
• vytvára a organizuje systém zakladania dokumentov pre riaditeľov
• vedie agendu autoparku pridelených motorových vozidiel
• vedie evidenciu nákladov kancelárie riaditeľov spoločnosti, zabezpečuje drobné nákupy
• vykonáva správu dokumentov v systéme NUNTIO
• zabezpečuje správu kontaktov riaditeľov
• rieši samostatné projekty podľa individuálneho zadania
Zamestnanecké výhody, benefity
Rozsiahle portfólio zamestnaneckých výhod, flexibilný systém rozvoja a vzdelávania - Cafetéria vzdelávania.
Rozsiahle portfólio benefitov fitnessu a kultúry. Celkom 12 - 14 platov podľa kvality výkonu. Pravidelné wellness a activity breaks v zime a v lete. Možnosť až troch "sick days" bez nutnosti predložiť potvrdenie lekára.
Rozsiahle portfólio benefitov fitnessu a kultúry. Celkom 12 - 14 platov podľa kvality výkonu. Pravidelné wellness a activity breaks v zime a v lete. Možnosť až troch "sick days" bez nutnosti predložiť potvrdenie lekára.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám štruktúrovaný životopis do 14 dní. Foto je vítané. Z hľadiska našich personálnych možností odpovedáme len vybraným kandidátom. V prípade, že sa Vám neozveme do 15 dní od Vášho zaslania, budú Vaše údaje zaradené v našej personálnej databáze. Zaslaním Vášho CV, nám dávate súhlas so spracovaním osobných údajov, ktoré si zároveň prosíme doplniť Vašim súhlasom, ktorý bude v znení:
"Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov vo Vašej spoločnosti. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať."
"Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov vo Vašej spoločnosti. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať."
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax na asistentskej pozícii min. 3 roky,
organizácia vlastnej práce, komunikatívnosť, flexibilita. Foto nutné!
organizácia vlastnej práce, komunikatívnosť, flexibilita. Foto nutné!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť je súčasťou holdingu s kapitálovou účasťou vo viacerých oblastiach slovenského hospodárstva. Holding si vytvoril stabilitu a vlastné finančné zázemie najmä vďaka schopnosti rýchlo reagovať na požiadavky meniaceho sa trhu, dobrom rozložení portfólia svojich aktivít.
• Finančné služby v oblasti úverového financovania.
• Finančné služby v oblasti spotrebiteľských úverov a splátkového predaja.
• Finančné služby v oblasti úverového financovania.
• Finančné služby v oblasti spotrebiteľských úverov a splátkového predaja.
ID: 2334266
Dátum zverejnenia: 19.11.2015
2015-11-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: POHOTOVOSŤ, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou