Referent internetového portálu

POHOTOVOSŤ, s.r.o.

Miesto práce
Tower 115, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Aktívna telefonická komunikácia so zákazníkmi
• Telefonické poskytovanie informácií novým a existujúcim zákazníkom
• Práca s rôznymi aplikáciami Internet banking-u pri načítaní a odosielaní elektronických hromadných platieb
• Kontrola hromadných platieb a realizácia denných uzávierok
• Obsluhovanie interného systému internetového portálu
• Aktívne riešenie problémov pri zle zadaných klientskych údajoch v systéme
• Vedenie agendy úverov po splatnosti a riešenie inkasa pohľadávok, komunikácia s dlžníkmi
• Komunikácia prostredníctvom Chatu a aplikácií Zákazníckeho centra
• Zodpovednosť za vecnú kvalitu poskytovaných informácií (dodržiavanie stanovených štandardov komunikácie a komunikačných postupov)

Zamestnanecké výhody, benefity

Rozsiahle portfólio benefitov fitnessu a kultúry - celkovo 11 benefitov, polročné odmeňovanie - 13. a 14. plat podľa kvality výkonu, príspevok na vzdelávanie, možnosť až troch "sick days" bez nutnosti predložiť potvrdenie lekára. Pravidelné wellness a aktivity v zime a v lete

Informácie o výberovom konaní

Žiadosť spolu s CV a s názvom pozície o ktorú sa zaujímate zasielajte na e-mailovú adresu, faxom alebo poštou do spoločnosti. Kontaktovaní budú len záujemcovia, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor. Zaslaním Vašej žiadosti o zamestnanie nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti. Zaslané životopisy sa nevracajú a budú skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva, ekonomika

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax v administratíve min. 2 roky
Prax v call centre veľkou výhodou
Prax v banke výhodou
Ochota pracovať aj cez víkendy, sviatky, príp. neskôr poobede
Práca v telemarketingu a aktívny kontakt so zákazníkmi výhodou
Zodpovednosť, zmysel pre detail, orientácia na výsledky, schopnosť samostatne uvažovať a riešiť problémy, asertívne vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť je súčasťou holdingu s kapitálovou účasťou vo viacerých oblastiach slovenského hospodárstva. Holding si vytvoril stabilitu a vlastné finančné zázemie najmä vďaka schopnosti rýchlo reagovať na požiadavky meniaceho sa trhu, dobrom rozložení portfólia svojich aktivít.
• Finančné služby v oblasti úverového financovania.
• Finančné služby v oblasti spotrebiteľských úverov a splátkového predaja.
ID: 2203240  Dátum zverejnenia: 30.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou