Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový Manažér / Project Manager
PM Group Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou, na základe schopností a skúseností uchádzača
dohodou, na základe schopností a skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Projektový manažér má voči PM Group Slovakia zodpovednosť za prípravu, priebeh a dokončenie zmluvných záväzkov spoločnosti na zverenom projekte. Jeho priamym nadriadeným je Výrobný riaditeľ.
K povinnostiam Projektového manažéra patrí hlavne:
1. Vedenie tímu
Zodpovednosť za nastavenie procesu realizácie projektov a ich organizačná, technická a nákladová kontrola.
Zodpovednosť za rozdelenie všetkých predmetných činností medzi členmi
tímu a kontrolu ich plnenia.
Zodpovednosť za formulovanie dohôd a technických podmienok podľa
obchodných ponúk a zaisťovanie integrity obchodných vzťahov.
Posudzovanie potrieb klientov a ich zapracovávanie do procesu prípravy
a tvorby cenových ponúk a kontrola plnenia projektov, komunikácia s Klientmi
a zodpovednosť za plnenie požiadaviek na zmeny v projektoch.
V realizačnej fáze zodpovedá za výkon realizačného tímu PMG, tvorbu
riadiacich harmonogramov, nákladov projektu, organizáciu a riadenie
stavebnej činnosti a BOZP.
Projektový manažér je zodpovedný za včasné a kvalitné plnenie všetkých
činností a služieb, ktoré jeho tím realizuje a poskytuje v súvislosti
s projektom.
Projektová dokumentácia a príprava.
Kontrola a usmerňovanie projektu, monitorovanie postupu projekčných prác,
previerka dokumentácie, evidencie, archív a distribúcia projektovej
dokumentácie.
Podrobné oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou, so všetkými
detailmi, kontrola nadväznosti a komunikácie s ostatnými členmi tímu.
2. Tendry a výber zhotoviteľov:
a) aktívne monitorovanie trhu, zhromažďovanie aktuálnych informácií o
firmách na stavebnom trhu, výber a odporúčanie firiem klientovi
vrátane ich preverenia, prehliadka referenčných projektov;
b) dôkladné zoznámenie sa s obsahom dokumentácie odovzdanej
projektantom a spracovávanie kompletnej tendrovej dokumentácie -
c) priebežný kontakt s firmami pracujúcimi na cenovej ponuke
a prerokovávanie prípadných kľúčových subdodávok atď.;
d) vyhodnotenie cenových ponúk, získavanie upresňujúcich informácií
od finalistov, prerokovanie prípadných zmien, ktoré nastali v projekte v priebehu tendra
3. Zmluvná agenda:
a) príprava a prerokovanie zmluvnej dokumentácie na základe
výsledkov tendrového procesu, zapracovávanie prípadných zmien a
úprav;
b) priebežná administrácia zmlúv – t.j. dohľad nad dodržovaním zmlúv,
návrhy na korekcie odchýlok, príprava zmien, dodatkov
4. Stavebný dozor pri realizácií prác:
c) plánovanie a koordinácia prác podľa riadiaceho HMG stavby,
priebežná aktualizácia, prerokovávanie detailov so zhotoviteľmi a
spätná väzba;
d) jednoznačné a korektné uplatňovanie zmluvných záväzkov
zhotoviteľov na základe ich podrobných znalostí;
e) osobný a nepretržitý dozor nad prácami zhotoviteľov na projekte
f) kontrola súladu realizovaných prác s podmienkami vydaného
stavebného povolenia;
g) zaisťovanie priebežnej kontroly nad kvalitou práce
h) uplatňovanie zásad bezpečnosti práce a priebežná kontrola ich
dodržiavania, vrátane prípadných sankcií;
i) príprava mesačných správ, fotodokumentácie, zhromažďovanie a
archivácia všetkých dôležitých dokumentov, ktoré sa týkajú projektu
alebo jeho častí;
j) sledovanie nákladov, príprava podkladov pre správy o vývoji
nákladov a ostatné interné výkazy,
k) udržovanie prehťadu o výmerách a zmenách v projekte, príprava a
prerokovanie dodatkov k zmluvám v súlade so zmluvnými dohodami;
l) preberanie realizovaných prác v zastúpení klienta, inventúry závad a
nedorobkov a organizácia ich odstraňovania;
m) rokovania s orgánmi štátnej správy a s príslušnými úradmi v súvislosti
s realizáciou stavby až do kolaudácie;
3. Spolupráca na nastavení systému riadenia firmy v súlade so zavedenými
štandardami PM Group.
K povinnostiam Projektového manažéra patrí hlavne:
1. Vedenie tímu
Zodpovednosť za nastavenie procesu realizácie projektov a ich organizačná, technická a nákladová kontrola.
Zodpovednosť za rozdelenie všetkých predmetných činností medzi členmi
tímu a kontrolu ich plnenia.
Zodpovednosť za formulovanie dohôd a technických podmienok podľa
obchodných ponúk a zaisťovanie integrity obchodných vzťahov.
Posudzovanie potrieb klientov a ich zapracovávanie do procesu prípravy
a tvorby cenových ponúk a kontrola plnenia projektov, komunikácia s Klientmi
a zodpovednosť za plnenie požiadaviek na zmeny v projektoch.
V realizačnej fáze zodpovedá za výkon realizačného tímu PMG, tvorbu
riadiacich harmonogramov, nákladov projektu, organizáciu a riadenie
stavebnej činnosti a BOZP.
Projektový manažér je zodpovedný za včasné a kvalitné plnenie všetkých
činností a služieb, ktoré jeho tím realizuje a poskytuje v súvislosti
s projektom.
Projektová dokumentácia a príprava.
Kontrola a usmerňovanie projektu, monitorovanie postupu projekčných prác,
previerka dokumentácie, evidencie, archív a distribúcia projektovej
dokumentácie.
Podrobné oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou, so všetkými
detailmi, kontrola nadväznosti a komunikácie s ostatnými členmi tímu.
2. Tendry a výber zhotoviteľov:
a) aktívne monitorovanie trhu, zhromažďovanie aktuálnych informácií o
firmách na stavebnom trhu, výber a odporúčanie firiem klientovi
vrátane ich preverenia, prehliadka referenčných projektov;
b) dôkladné zoznámenie sa s obsahom dokumentácie odovzdanej
projektantom a spracovávanie kompletnej tendrovej dokumentácie -
c) priebežný kontakt s firmami pracujúcimi na cenovej ponuke
a prerokovávanie prípadných kľúčových subdodávok atď.;
d) vyhodnotenie cenových ponúk, získavanie upresňujúcich informácií
od finalistov, prerokovanie prípadných zmien, ktoré nastali v projekte v priebehu tendra
3. Zmluvná agenda:
a) príprava a prerokovanie zmluvnej dokumentácie na základe
výsledkov tendrového procesu, zapracovávanie prípadných zmien a
úprav;
b) priebežná administrácia zmlúv – t.j. dohľad nad dodržovaním zmlúv,
návrhy na korekcie odchýlok, príprava zmien, dodatkov
4. Stavebný dozor pri realizácií prác:
c) plánovanie a koordinácia prác podľa riadiaceho HMG stavby,
priebežná aktualizácia, prerokovávanie detailov so zhotoviteľmi a
spätná väzba;
d) jednoznačné a korektné uplatňovanie zmluvných záväzkov
zhotoviteľov na základe ich podrobných znalostí;
e) osobný a nepretržitý dozor nad prácami zhotoviteľov na projekte
f) kontrola súladu realizovaných prác s podmienkami vydaného
stavebného povolenia;
g) zaisťovanie priebežnej kontroly nad kvalitou práce
h) uplatňovanie zásad bezpečnosti práce a priebežná kontrola ich
dodržiavania, vrátane prípadných sankcií;
i) príprava mesačných správ, fotodokumentácie, zhromažďovanie a
archivácia všetkých dôležitých dokumentov, ktoré sa týkajú projektu
alebo jeho častí;
j) sledovanie nákladov, príprava podkladov pre správy o vývoji
nákladov a ostatné interné výkazy,
k) udržovanie prehťadu o výmerách a zmenách v projekte, príprava a
prerokovanie dodatkov k zmluvám v súlade so zmluvnými dohodami;
l) preberanie realizovaných prác v zastúpení klienta, inventúry závad a
nedorobkov a organizácia ich odstraňovania;
m) rokovania s orgánmi štátnej správy a s príslušnými úradmi v súvislosti
s realizáciou stavby až do kolaudácie;
3. Spolupráca na nastavení systému riadenia firmy v súlade so zavedenými
štandardami PM Group.
Informácie o výberovom konaní
Životopisy v slovenskom jazyku s uvedením referenčných projektov spolu so sprievodným listom a súhlasom so spracovaním osobných údajov prosím posielajte e-mailom na adresu: [email protected] . Prosím uvedte aj kontaktné osoby na Vami uvedených referenčných projektoch. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
AutoCAD - Základy
Microsoft Project - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
AutoCAD - Základy
Microsoft Project - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- flexibilita, dôslednosť, presnosť
- koncepčné, logické a strategické myslenie
- odolnosť voči stresu
- schopnosť riadiť a motivovať tím na projekte
- dobré komunikačné schopnosti
- skúsenosti s riadením projektov v oblasti stavebníctva
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni podmienkou
- skúsenosti s prácou v tíme s veľkým počtom účastníkov na projekte a investormi výhodou
- koncepčné, logické a strategické myslenie
- odolnosť voči stresu
- schopnosť riadiť a motivovať tím na projekte
- dobré komunikačné schopnosti
- skúsenosti s riadením projektov v oblasti stavebníctva
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni podmienkou
- skúsenosti s prácou v tíme s veľkým počtom účastníkov na projekte a investormi výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v stavebníctve, predovšetkým v oblasti poradenstva, projekčnej činnosti a riadenia realizácie stavieb.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2569678
Dátum zverejnenia: 1.7.2016
2016-07-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Projektový manažér, Technický manažér Spoločnosť: PM Group Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, na základe schopností a skúseností uchádzača