Projektový Manažér / Project Manager

PM Group Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou, na základe schopností a skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Projektový manažér má voči PM Group Slovakia zodpovednosť za prípravu, priebeh a dokončenie zmluvných záväzkov spoločnosti na zverenom projekte. Jeho priamym nadriadeným je Výrobný riaditeľ.
K povinnostiam Projektového manažéra patrí hlavne:
1. Vedenie tímu
Zodpovednosť za nastavenie procesu realizácie projektov a ich organizačná, technická a nákladová kontrola.
Zodpovednosť za rozdelenie všetkých predmetných činností medzi členmi
tímu a kontrolu ich plnenia.
Zodpovednosť za formulovanie dohôd a technických podmienok podľa
obchodných ponúk a zaisťovanie integrity obchodných vzťahov.
Posudzovanie potrieb klientov a ich zapracovávanie do procesu prípravy
a tvorby cenových ponúk a kontrola plnenia projektov, komunikácia s Klientmi
a zodpovednosť za plnenie požiadaviek na zmeny v projektoch.
V realizačnej fáze zodpovedá za výkon realizačného tímu PMG, tvorbu
riadiacich harmonogramov, nákladov projektu, organizáciu a riadenie
stavebnej činnosti a BOZP.
Projektový manažér je zodpovedný za včasné a kvalitné plnenie všetkých
činností a služieb, ktoré jeho tím realizuje a poskytuje v súvislosti
s projektom.
Projektová dokumentácia a príprava.
Kontrola a usmerňovanie projektu, monitorovanie postupu projekčných prác,
previerka dokumentácie, evidencie, archív a distribúcia projektovej
dokumentácie.
Podrobné oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou, so všetkými
detailmi, kontrola nadväznosti a komunikácie s ostatnými členmi tímu.
2. Tendry a výber zhotoviteľov:
a) aktívne monitorovanie trhu, zhromažďovanie aktuálnych informácií o
firmách na stavebnom trhu, výber a odporúčanie firiem klientovi
vrátane ich preverenia, prehliadka referenčných projektov;
b) dôkladné zoznámenie sa s obsahom dokumentácie odovzdanej
projektantom a spracovávanie kompletnej tendrovej dokumentácie -
c) priebežný kontakt s firmami pracujúcimi na cenovej ponuke
a prerokovávanie prípadných kľúčových subdodávok atď.;
d) vyhodnotenie cenových ponúk, získavanie upresňujúcich informácií
od finalistov, prerokovanie prípadných zmien, ktoré nastali v projekte v priebehu tendra
3. Zmluvná agenda:
a) príprava a prerokovanie zmluvnej dokumentácie na základe
výsledkov tendrového procesu, zapracovávanie prípadných zmien a
úprav;
b) priebežná administrácia zmlúv – t.j. dohľad nad dodržovaním zmlúv,
návrhy na korekcie odchýlok, príprava zmien, dodatkov
4. Stavebný dozor pri realizácií prác:
c) plánovanie a koordinácia prác podľa riadiaceho HMG stavby,
priebežná aktualizácia, prerokovávanie detailov so zhotoviteľmi a
spätná väzba;
d) jednoznačné a korektné uplatňovanie zmluvných záväzkov
zhotoviteľov na základe ich podrobných znalostí;
e) osobný a nepretržitý dozor nad prácami zhotoviteľov na projekte
f) kontrola súladu realizovaných prác s podmienkami vydaného
stavebného povolenia;
g) zaisťovanie priebežnej kontroly nad kvalitou práce
h) uplatňovanie zásad bezpečnosti práce a priebežná kontrola ich
dodržiavania, vrátane prípadných sankcií;
i) príprava mesačných správ, fotodokumentácie, zhromažďovanie a
archivácia všetkých dôležitých dokumentov, ktoré sa týkajú projektu
alebo jeho častí;
j) sledovanie nákladov, príprava podkladov pre správy o vývoji
nákladov a ostatné interné výkazy,
k) udržovanie prehťadu o výmerách a zmenách v projekte, príprava a
prerokovanie dodatkov k zmluvám v súlade so zmluvnými dohodami;
l) preberanie realizovaných prác v zastúpení klienta, inventúry závad a
nedorobkov a organizácia ich odstraňovania;
m) rokovania s orgánmi štátnej správy a s príslušnými úradmi v súvislosti
s realizáciou stavby až do kolaudácie;
3. Spolupráca na nastavení systému riadenia firmy v súlade so zavedenými
štandardami PM Group.

Informácie o výberovom konaní

Životopisy v slovenskom jazyku s uvedením referenčných projektov spolu so sprievodným listom a súhlasom so spracovaním osobných údajov prosím posielajte e-mailom na adresu: [email protected] . Prosím uvedte aj kontaktné osoby na Vami uvedených referenčných projektoch. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

stavebníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
AutoCAD - Základy
Microsoft Project - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- flexibilita, dôslednosť, presnosť
- koncepčné, logické a strategické myslenie
- odolnosť voči stresu
- schopnosť riadiť a motivovať tím na projekte
- dobré komunikačné schopnosti
- skúsenosti s riadením projektov v oblasti stavebníctva
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni podmienkou
- skúsenosti s prácou v tíme s veľkým počtom účastníkov na projekte a investormi výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v stavebníctve, predovšetkým v oblasti poradenstva, projekčnej činnosti a riadenia realizácie stavieb.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 2569678  Dátum zverejnenia: 1.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, na základe schopností a skúseností uchádzača