Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior účtovník
PLEURAN, s.r.o.
Miesto práce
Peterská 16A, Bratislava
Peterská 16A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovné povinnosti:
- Denne eviduje došlú poštu
- Riadi obeh účtovných dokladov
- Vykonáva zapisovanie a predkontovanie dodávateľských faktúr na dennej báze
- Formálne kontroluje došlé faktúry (správnosť obchodného mena, sídla spoločnosti, IČO, DIČ a IČ DPH) v prípade potreby požiada dodávateľov o opravu nesprávne uvedených údajov
- Kontroluje kompletnosť dodávateľských faktúr (podpísané dodacie listy, doklady o preprave)
- Kontroluje príjemky s fakturovaným množstvom
- Vedie pokladničné knihy v mene EUR a v cudzích menách
- Priebežne vystavuje prvotné pokladničné doklady (výdavkové a príjmové), zaeviduje a zaúčtuje ich do účtovného systému
- Mesačne 2x - k 15. a k poslednému dňu mesiaca predloží stav pokladničnej hotovosti pre potreby vypracovania cash flow výkazu
- Pravidelne kontroluje správnosť zostatku pokladničnej hotovosti so stavom v účtovnom systéme
- Pripraví inventarizáciu pokladničnej hotovosti 4 x ročne k 31.3.; 30.6.; 30.9. a 31.12. ; odsúhlasí stav pokladničnej hotovosti s inventarizačnou komisiou
- Vystavuje odberateľské faktúry v prípade potreby
- Vykonáva predkontovanie odberateľských faktúr na dennej báze
- Kontroluje kompletnosť odberateľských faktúr (podpísané dodacie listy, doklady o preprave)
- Pracuje s účtovným software
- Pomáha pri archivácii účtovných dokladov
- asistuje nadriadenému pri príprave účtovníctva a pri závierkových operáciách
- plní ďalšie úlohy v zmysle pokynov nadriadeného
- Denne eviduje došlú poštu
- Riadi obeh účtovných dokladov
- Vykonáva zapisovanie a predkontovanie dodávateľských faktúr na dennej báze
- Formálne kontroluje došlé faktúry (správnosť obchodného mena, sídla spoločnosti, IČO, DIČ a IČ DPH) v prípade potreby požiada dodávateľov o opravu nesprávne uvedených údajov
- Kontroluje kompletnosť dodávateľských faktúr (podpísané dodacie listy, doklady o preprave)
- Kontroluje príjemky s fakturovaným množstvom
- Vedie pokladničné knihy v mene EUR a v cudzích menách
- Priebežne vystavuje prvotné pokladničné doklady (výdavkové a príjmové), zaeviduje a zaúčtuje ich do účtovného systému
- Mesačne 2x - k 15. a k poslednému dňu mesiaca predloží stav pokladničnej hotovosti pre potreby vypracovania cash flow výkazu
- Pravidelne kontroluje správnosť zostatku pokladničnej hotovosti so stavom v účtovnom systéme
- Pripraví inventarizáciu pokladničnej hotovosti 4 x ročne k 31.3.; 30.6.; 30.9. a 31.12. ; odsúhlasí stav pokladničnej hotovosti s inventarizačnou komisiou
- Vystavuje odberateľské faktúry v prípade potreby
- Vykonáva predkontovanie odberateľských faktúr na dennej báze
- Kontroluje kompletnosť odberateľských faktúr (podpísané dodacie listy, doklady o preprave)
- Pracuje s účtovným software
- Pomáha pri archivácii účtovných dokladov
- asistuje nadriadenému pri príprave účtovníctva a pri závierkových operáciách
- plní ďalšie úlohy v zmysle pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- uchádzač by mal mať zmysel pre detail a precíznosť
- zodpovednosť
- komunikačné schopnosti a schopnosť dospieť k dohode
- schopnosť riešiť problémové situácie
- schopnosť pružne a rýchlo reagovať na novovzniknuté situácie
- iniciatíva
- tímový hráč
- zodpovednosť
- komunikačné schopnosti a schopnosť dospieť k dohode
- schopnosť riešiť problémové situácie
- schopnosť pružne a rýchlo reagovať na novovzniknuté situácie
- iniciatíva
- tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PLEURAN s.r.o. je výrobno-obchodná biotechnologická spoločnosť zaoberajúca sa výrobou a distribúciou doplnkov výživy a kozmetických prípravkov do lekární, ako i distribúciou surovín do kozmetického a farmaceutického priemyslu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2116238
Dátum zverejnenia: 21.5.2015
2015-05-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Účtovník Spoločnosť: PLEURAN, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou