Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka vedenia
PK - Partner s.r.o.
Miesto práce
PK-Partner s.r.o. Športová 1334 Zobraziť na mape 024 01 Kysucké Nové Mesto, okres Kysucké Nové Mesto
PK-Partner s.r.o. Športová 1334 Zobraziť na mape 024 01 Kysucké Nové Mesto, okres Kysucké Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou podľa praktických skúseností
dohodou podľa praktických skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu
• Manažovanie pracovného kalendára nadriadeného
• Koordinovanie činnosti pracovníkov v kancelárii
• Príprava, kompletizácia podkladov k verejnému obstarávaniu
• Organizácia stretnutí a školení , účasť na stretnutiach, príprava podujatí a prezentácií, zápisníc z porád
• Zabezpečenie nákupu kancelárskych potrieb, komunikácia s dodávateľmi
• Komunikovanie s domácimi i zahraničnými partnermi, štátnymi inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti
• Tlmočenie pri obchodných schôdzkach, prekladanie zahraničnej dokumentácie i korešpondencie.
• Riešenie poistných udalostí, komunikovanie s poisťovňami.
• Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
• Evidovania administratívnych dokumentov a ich archivácia.
• Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku.
• Príprava a zabezpečenie občerstvenia pre návštevy
• Organizačné zabezpečovanie služobných ciest, rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných súvisiacich nevyhnutných záležitostí.
• Organizovanie podujatí pre zamestnancov.
• Ďalšie úlohy, administratívne práce a činnosti podľa potrieb a pokynov zamestnávateľa.
• Manažovanie pracovného kalendára nadriadeného
• Koordinovanie činnosti pracovníkov v kancelárii
• Príprava, kompletizácia podkladov k verejnému obstarávaniu
• Organizácia stretnutí a školení , účasť na stretnutiach, príprava podujatí a prezentácií, zápisníc z porád
• Zabezpečenie nákupu kancelárskych potrieb, komunikácia s dodávateľmi
• Komunikovanie s domácimi i zahraničnými partnermi, štátnymi inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti
• Tlmočenie pri obchodných schôdzkach, prekladanie zahraničnej dokumentácie i korešpondencie.
• Riešenie poistných udalostí, komunikovanie s poisťovňami.
• Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
• Evidovania administratívnych dokumentov a ich archivácia.
• Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku.
• Príprava a zabezpečenie občerstvenia pre návštevy
• Organizačné zabezpečovanie služobných ciest, rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných súvisiacich nevyhnutných záležitostí.
• Organizovanie podujatí pre zamestnancov.
• Ďalšie úlohy, administratívne práce a činnosti podľa potrieb a pokynov zamestnávateľa.
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné pracovné miesto
- školenia a vzdelávanie
- možnosť profesionálneho rastu
- firemné benefity (mobilný telefón, možnosť ubytovania, ...)
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- firemné akcie
- školenia a vzdelávanie
- možnosť profesionálneho rastu
- firemné benefity (mobilný telefón, možnosť ubytovania, ...)
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- firemné akcie
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť o prijatie do zamestnania a profesijný životopis zasielajte
e-mailom na: [email protected]
Zaslaním životopisu dáva uchádzač súhlas spoločnosti PK - Partner s.r.o. so spracovaním osobných údajov pre účel zaradenia do databázy uchádzačov o zamestanie v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Za pochopenie ďakujeme.
e-mailom na: [email protected]
Zaslaním životopisu dáva uchádzač súhlas spoločnosti PK - Partner s.r.o. so spracovaním osobných údajov pre účel zaradenia do databázy uchádzačov o zamestanie v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Strojársky priemysel
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- odolnosť voči stresu
- komunikatívna znalosť nemeckého alebo anglického jazyka (výhodou nemecký)
- znalosť Microsoft Office
- príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť, zodpovednosť, svedomitosť
- dôslednosť, precíznosť, samostatnosť
- komunikatívna znalosť nemeckého alebo anglického jazyka (výhodou nemecký)
- znalosť Microsoft Office
- príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť, zodpovednosť, svedomitosť
- dôslednosť, precíznosť, samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna spoločnosť zaoberajúca sa zdravotechnikou, vzduchotechnikou, klimatizáciou a chladiarenskými zariadeniami avšak s dlhodobou odbornou praxou zakorenenou v našich pracovníkoch. Naším prvoradým cieľom je predovšetkým spokojnosť zákazníkov prostredníctvom našich služieb a návrhov. Vieme, že výkony na vysokej úrovni si vyžadujú perfektné podmienky, preto je naším nepísaným zákonom vytvoriť také, ktoré našim klientom spĺňajú všetky atribúty plnohodnotného pracovného prostredia a oni sa tak môžu na svoju prácu maximálne sústrediť. To nás ženie k neustálemu zlepšovaniu našich ponúk, cien, služieb, s garanciou najlepšie odvedenej práce, na akú môžeme byť hrdí.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2300556
Dátum zverejnenia: 13.9.2016
2016-09-13
lokalita: okres Kysucké Nové Mesto Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: PK - Partner s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou podľa praktických skúseností