Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Topoľčany, okres Topolčany
Topoľčany, okres Topolčany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Administrativa: Špecialista na spätné bonusy – Topoľčany
Charakteristika pozice
Pre náš tým v Topoľčanoch, ktorý je zodpovedný za Centrálnu evidenciu zákazníkov a administratívu predaja, hľadáme novú kolegyňu/nového kolegu na pozíciu Špecialista spätných bonusov. Táto samostatná pozícia je zodpovedná za zadávanie a centrálnu údržbu spätných bonusov (správa vernostného programu) a zodpovedá za dodržiavanie autorizačných procedúr pri ich založení a zúčtovaní.
Nástup: 1.4.2017
Kľúčové zodpovednosti
- Priama zodpovednosť za kompletnú evidenciu a správne zadávanie bonusových dohôd do systému vrátane pravidelnej aktualizácie
- Zúčtovanie spätných bonusov a evidencia ich vyplatenia
- Spolupráca s manažérmi a ostatnými tímami naprieč spoločnosťou (Distribútori, On/Off trade obchodné tímy, KA manažéri, Finančné oddelenie a oddelenie Kreditnej kontroly) vrátane českého oddelenia administratívy predaja
- Úzka spolupráca (a prípadný zástup) s Obchodným špecialistom na fakturáciu v oblasti fakturácie a vystavovania finančných dobropisov
- Podieľa sa na zlepšovaní procesov v rámci zverenej agendy a Integrovaného systému riadenia
Požiadavky
- minimálne Stredoškolské vzdelanie – ekonomický smer výhodou
- skúsenosť v administratíve – výhodou
- precíznosť a dôslednosť, zmysel pre detail
- schopnosť riešiť zadané úlohy samostatne a efektívne s ohľadom na čas a ich logický sled, doťahovať ich do konca bez nutnosti priameho dohľadu
- schopnosť efektívne komunikovať a porozumieť potrebám kolegov z rôznych tímov
- znalosť MS Office podmienkou (najmä pokročilá znalosť Excel)
- znalosť práce v SAP – výhodou
- znalosť AJ (základná úroveň)
Ponúkame
- Samostatnú a zodpovednú pozíciu s rozmanitou náplňou práce
- Prepracovaný systém školení a profesionálneho rozvoja
- Široké portfólio zamestnaneckých benefitov
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 2905795
Dátum zverejnenia: 24.1.2017
2017-01-24
lokalita: okres Topolčany Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.