Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Key Account Manager
Pivovary Staropramen s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2016
01.02.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Nastavovanie predajných aktivít a rozvoj vzťahov so zverenými kľúčovými zákazníkmi
• Tvorba ročných obchodných plánov zverených kľúčových zákazníkov v súlade so stratégiou predajnýho kanála a spoločnosti Staropramen - Slovakia a ich implementácia
• Príprava ročných obchodných podmienok, koordinácia a vedenie ročných vyjednávaní
• Plnenie plánovaného obratu a profitu, dodržanie stanoveného limitu zliav a investícii u zverených kľúčových zákazníkov
• Systematický monitoring a analýza situácie na trhu (pr. výsledky marketingových výskumov, cenová hladina, aktivity konkurencie) a identifikácia nových trhových príležitostí prípadne ohrození u existujúcich zákazníkov
• Priebežné sledovanie a pravidelná analýza a vyhodnocovanie kľúčových ukazovateľov výkonnosti (objemové, finančné, distribučné) zvereného portfólia zákazníkov a v rozsahu svojich kompetencií plánovanie a prijímanie účinných opatrení na dosiahnutie požadovaných výsledkov
• Zodpovednosť za budovanie obchodných vzťahov medzi spoločnosťou a jednotlivými kľúčovými zákazníkmi na všetkých úrovniach spolupráce, vrátane organizovania TOP-TOP meetingov za účasti top manažmentu spoločností
• Aktívna spolupráca s marketingom a trademarketingom, v rámci zabezpečenia prípravy promočných aktivít a podkladov k vyjednávaniu s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi
• Koordinácia činností obchodného tímu súvisiacich exekúciou predaja na príslušných kľúčových zákazníkoch
• Aktívne sa zúčastňovať na pravidelných hodnotiacich meetingov so zákazníkmi (Business Review)
• Spolupodieľať sa na tvorbe ročného plánu objemu, obratu, zliav a investícií zverených kľúčových zákazníkov
• Spolupodieľať sa na tvorbe cenovej stratégie a jej následné dodržiavanie
• Spolupodieľať sa projektoch tvorby nových výrobkov a marketingových aktivít značiek
• Aktívne sledovanie a riešenie vzniknutých pohľadávok na zverených reťazcoch
• Tvorba ročných obchodných plánov zverených kľúčových zákazníkov v súlade so stratégiou predajnýho kanála a spoločnosti Staropramen - Slovakia a ich implementácia
• Príprava ročných obchodných podmienok, koordinácia a vedenie ročných vyjednávaní
• Plnenie plánovaného obratu a profitu, dodržanie stanoveného limitu zliav a investícii u zverených kľúčových zákazníkov
• Systematický monitoring a analýza situácie na trhu (pr. výsledky marketingových výskumov, cenová hladina, aktivity konkurencie) a identifikácia nových trhových príležitostí prípadne ohrození u existujúcich zákazníkov
• Priebežné sledovanie a pravidelná analýza a vyhodnocovanie kľúčových ukazovateľov výkonnosti (objemové, finančné, distribučné) zvereného portfólia zákazníkov a v rozsahu svojich kompetencií plánovanie a prijímanie účinných opatrení na dosiahnutie požadovaných výsledkov
• Zodpovednosť za budovanie obchodných vzťahov medzi spoločnosťou a jednotlivými kľúčovými zákazníkmi na všetkých úrovniach spolupráce, vrátane organizovania TOP-TOP meetingov za účasti top manažmentu spoločností
• Aktívna spolupráca s marketingom a trademarketingom, v rámci zabezpečenia prípravy promočných aktivít a podkladov k vyjednávaniu s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi
• Koordinácia činností obchodného tímu súvisiacich exekúciou predaja na príslušných kľúčových zákazníkoch
• Aktívne sa zúčastňovať na pravidelných hodnotiacich meetingov so zákazníkmi (Business Review)
• Spolupodieľať sa na tvorbe ročného plánu objemu, obratu, zliav a investícií zverených kľúčových zákazníkov
• Spolupodieľať sa na tvorbe cenovej stratégie a jej následné dodržiavanie
• Spolupodieľať sa projektoch tvorby nových výrobkov a marketingových aktivít značiek
• Aktívne sledovanie a riešenie vzniknutých pohľadávok na zverených reťazcoch
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zaujímavá práca v rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti, so širokým portfóliom jedných z najpredávanejších svetových pivných značiek
• Stabilita veľkého medzinárodného zamestnávateľa
• Služobný automobil, mobil, notebook
• Možnosť odborného vzdelávania
• Pestrý systém zamestnaneckých výhod
• Stabilita veľkého medzinárodného zamestnávateľa
• Služobný automobil, mobil, notebook
• Možnosť odborného vzdelávania
• Pestrý systém zamestnaneckých výhod
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie, ideálne ekonomického smeru
• Min. 3-ročná prax v oblasti Key Account Managementu je podmienkou
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Praktické znalosti procesov predaja a marketingu v FMCG veľkou výhodou
• Znalosti finančného manažmentu a analytické myslenie
• Vyjednávacie, komunikačné a prezentačné zručnosti
• Min. 3-ročná prax v oblasti Key Account Managementu je podmienkou
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Praktické znalosti procesov predaja a marketingu v FMCG veľkou výhodou
• Znalosti finančného manažmentu a analytické myslenie
• Vyjednávacie, komunikačné a prezentačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vítejte na stránkách společnosti Pivovary Staropramen, druhého největšího výrobce piva v České republice a významného tuzemského exportéra. V zahraničí nejoblíbenější značku z portfolia – Staropramen – mohou ochutnat spotřebitelé ve více než 35 zemích světa.
Pivo nás baví, a proto jsme rádi, že našim zákazníkům můžeme nabídnout široké portfolio známých pivních značek, jako jsou celostátní značky Staropramen a Braník. Důležité místo v našem portfoliu zastává i naše silná regionální značka Ostravar. Našim spotřebitelům přinášíme také belgická piva Hoegaarden, Leffe a Stella Artois.
Úspěchů na českém pivním trhu dosahujeme nejen tím, že aktivně rozvíjíme a měníme pivní odvětví nabídkou zajímavých inovací a novinek, ale také díky skvělé týmové spolupráci našich lidí a důrazu na kvalitu ve všem, co děláme! Naše zkušenosti nás stále posouvají dál a využíváme jich při výrobě toho nejlákavějšího piva pro naše zákazníky a spotřebitele.
… a to vše již od roku 1869 ...
Pivo nás baví, a proto jsme rádi, že našim zákazníkům můžeme nabídnout široké portfolio známých pivních značek, jako jsou celostátní značky Staropramen a Braník. Důležité místo v našem portfoliu zastává i naše silná regionální značka Ostravar. Našim spotřebitelům přinášíme také belgická piva Hoegaarden, Leffe a Stella Artois.
Úspěchů na českém pivním trhu dosahujeme nejen tím, že aktivně rozvíjíme a měníme pivní odvětví nabídkou zajímavých inovací a novinek, ale také díky skvělé týmové spolupráci našich lidí a důrazu na kvalitu ve všem, co děláme! Naše zkušenosti nás stále posouvají dál a využíváme jich při výrobě toho nejlákavějšího piva pro naše zákazníky a spotřebitele.
… a to vše již od roku 1869 ...
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2176493
Dátum zverejnenia: 13.1.2016
2016-01-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný riaditeľ, Regionálny / Oblastný manažér Spoločnosť: Pivovary Staropramen s.r.o.