Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales Support / Customer Service / Office Administration
Pilz Czech s.r.o.
Miesto práce
okres Poprad
okres Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre novo vznikajúcu pobočku na Slovensku hľadáme kolegyňu / kolegu s kompletnou zodpovednosťou za Sales Support, Customer Service a Office Administration.
Na tejto pozícii budete aktívne podporovať tím pobočky a zabezpečovať stabilný chod kancelárie s pomocou informačného systému SAP, kde sa predpokladá aj Vaša účasť na jeho implementácii.
Konkrétne budete vykonávať predovšetkým tieto činnosti:
- Príprava cenových a technických ponúk (v spolupráci s kolegami)
- Prijímanie, evidencia a vybavovanie objednávok k úplnej spokojnosti zákazníkov, fakturácia.
- Objednávanie tovaru z centrálneho skladu, administrácia údajov o zákazníkoch apod.
- Komunikácia s externou účtovnou firmou, príprava podkladov, evidencie potrebných údajov
- Office administration a sekretárske činnosti
- Logistika (v budúcnosti) – zastupovanie kolegu počas jeho neprítomnosti (výkon skladovo / logistických činností - udržiavanie skladu, balenie a expedícia prepravcom)
POZN.: Po nástupe absolvujete niekoľkotýždňové školenie v Prahe.
Na tejto pozícii budete aktívne podporovať tím pobočky a zabezpečovať stabilný chod kancelárie s pomocou informačného systému SAP, kde sa predpokladá aj Vaša účasť na jeho implementácii.
Konkrétne budete vykonávať predovšetkým tieto činnosti:
- Príprava cenových a technických ponúk (v spolupráci s kolegami)
- Prijímanie, evidencia a vybavovanie objednávok k úplnej spokojnosti zákazníkov, fakturácia.
- Objednávanie tovaru z centrálneho skladu, administrácia údajov o zákazníkoch apod.
- Komunikácia s externou účtovnou firmou, príprava podkladov, evidencie potrebných údajov
- Office administration a sekretárske činnosti
- Logistika (v budúcnosti) – zastupovanie kolegu počas jeho neprítomnosti (výkon skladovo / logistických činností - udržiavanie skladu, balenie a expedícia prepravcom)
POZN.: Po nástupe absolvujete niekoľkotýždňové školenie v Prahe.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zmysluplná práca v dynamicky rastúcej spoločnosti s vysokým etickým štandardom a pozoruhodnou kultúrou tradičnej rodinnej firmy, podnikajúcej v svojom odbore niekoľko desiatok rokov, ktorá patrí k naprostej svetovej špičke.
Možnosť byť u niečoho nového
Odpovedajúce finančné ohodnotenie
Týždeň dovolenky naviac
Príspevok na penzijné pripoistenie
13. plat
MT
Možnosť byť u niečoho nového
Odpovedajúce finančné ohodnotenie
Týždeň dovolenky naviac
Príspevok na penzijné pripoistenie
13. plat
MT
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a spľňate v nej uvedené kritériá, prosíme o zaslanie Vášho profesijného životopisu vr. referencií a motivačného listu výhradne elektronickou poštou cez nižšie uvedený odkaz.
Z časových dôvodov môžme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme vopred za pochopenie.
Z časových dôvodov môžme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme vopred za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, obchod, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Morálna bezúhonnosť a etický prístup
AJ na komunikatívnej úrovni slovom aj písmom (NJ výhodou)
Prax na obdobnej pozícii (v oblasti účtovníctva a / alebo obchodnej administratívy) min. 5 rokov je nevyhnutnou podmienkou
Dobrá znalosť podnikových informačných systémov (SAP je zásadnou výhodou)
Systematičnosť, spoľahlivosť, precíznosť
Profesionálne príjemné vystupovanie, komunikatívnosť a nekonfliktnosť
Cieľavedomosť a orientácia na výsledok
Samostatnosť ako aj schopnosť tímovej práce
Pozitívny vzťah k technike
(VP je výhodou, nie však striktnou podmienkou)
AJ na komunikatívnej úrovni slovom aj písmom (NJ výhodou)
Prax na obdobnej pozícii (v oblasti účtovníctva a / alebo obchodnej administratívy) min. 5 rokov je nevyhnutnou podmienkou
Dobrá znalosť podnikových informačných systémov (SAP je zásadnou výhodou)
Systematičnosť, spoľahlivosť, precíznosť
Profesionálne príjemné vystupovanie, komunikatívnosť a nekonfliktnosť
Cieľavedomosť a orientácia na výsledok
Samostatnosť ako aj schopnosť tímovej práce
Pozitívny vzťah k technike
(VP je výhodou, nie však striktnou podmienkou)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť, popredný výrobca komponent v oblasti automatizácie, poskytujúci komplexné riešenia najmä pre bezpečnosť strojov a zariadení.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 1992250
Dátum zverejnenia: 26.1.2015
2015-01-26
lokalita: okres Poprad Pozícia: Fakturant, Obchodný referent, Office manager, Pokladník, Účtovník Spoločnosť: Pilz Czech s.r.o.