HR Business Partner

Miesto práce
Pribylinská 2/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Ponúkaný plat (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovedá za riadenie HR potrieb spoločnosti a zverených zamestnancov v plnom HR rozsahu – recruiting, adaptačný proces, rozvoj, odmeňovanie, spolupráca s externými partnermi, stratégia
- poskytovanie poradenstva a podpory manažérom aj zamestnancom sieti lekární vo všetkých HR oblastiach vrátane pracovného práva
- participácia na príprave HR stratégie vrátane interných smerníc spoločnosti
- zefektívňovanie existujúcich personálnych procesov s cieľom minimalizovať administratívne zaťaženie a/alebo rozvoju moderných postupov a procesov
- plnenie plánu personálnych potrieb spoločnosti vrátane podpory pri zabezpečení potrebného personálu v lekárňach
- príprava pracovných profilov, realizácia výberových procesov, komunikácia s externými partnermi (personálne agentúry, špecializované stredné a vysoké školy)
- vedenie personálnej administratívy - podpisovanie pracovných zmlúv, dohôd, dodatkov a dohľad nad administráciou pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce
- príprava reportov a analýz z interných systémov „Produkty“, „Softip“, „Apostar“
- spolupráca na HR projektoch – hodnotenie zamestnancov, rozvoj zamestnancov, HR Marketing a iné
- spolupráca pri príprave školení, firemných podujatí a pravidelných stretnutí zamestnancov
- plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Personalistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Personalistika - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Samostatnosť, iniciatívnosť, spoľahlivosť,
zodpovednosť, lojálnosť, pozitívne myslenie, sebareflexia, schopnosť motivovať seba samého. Schopnosť rozhodovať sa, schopnosť implementácie smerníc do praxe, analytické myslenie, iniciovanie riešenia problémov, schopnosť učiť sa a napredovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Phoenix vznikla spojením troch distribučných spoločností – FIDES, BIAMA a DRUGIMPEX, ktoré úspešne fungovali na slovenskom trhu s liekmi viac ako 10 rokov.
Pod spoločným názvom PHOENIX Zdravotnícke zásobovanie začali na Slovensku pôsobiť od 1. októbra 2004.
Za účelom skladovania a distribúcie disponuje spoločnosť štyrmi expedičnými miestami –strediskami v Bratislave, Zvolene, Nesvadoch a Košiciach. PHOENIX aktívne spolupracuje s približne 1700 lekárňami, výdajňami zdravotníckych potrieb a nemocnicami na území celého Slovenska, ktorým ponúka takmer 17 000 tovarových položiek z oblasti liekov, zdravotníckych pomôcok a doplnkového sortimentu.
PHOENIX Zdravotnícke zásobovanie, a.s. je vlastníkom slovenskej siete lekární BENU. Pod značkou BENU je otvorených v celej Európe približne 800 lekární, 50 lekární na Slovenskom trhu. Zároveň sme najväčšia sieť lekární v kontinentálnej Európe.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Informácie o výberovom konaní

VŠ vzdelanie 2. stupňa
AJ aktívne
Minimálne 3 roky skúseností v oblasti recruitmentu
Minimálne 2 rok skúsenosti na internom HR

Adresa spoločnosti

BENU SK, a. s.
Pribylinská 2/A
831 04 Bratislava
http://www.benulekaren.sk

Kontakt

Poslať spoločnosti životopis
ID: 2821427   Dátum zverejnenia: 22.11.2016