Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent zákazníckeho centra
Petissimo Kft.
Miesto práce
Budapest, Maďarsko
Budapest, Maďarsko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Najpopulárnejší PET internetový obchod v Maďarsku hľadá
Referenta zákazníckeho centra
Úlohy:
• Prijímanie objednávok od zákazníkov telefonicky, faxom a e-mailom
• Oboznámenie zákazníkov s aktuálnymi informáciami a akciami
• Dokumentovanie požiadaviek, pripomienok a reklamácií zákazníkov
• Uloženie objednávok zákazníkov s náležitými nastaveniami v informačnom systéme
• Potvrdenie objednávok zákazníkov, vytlačenie faktúr
• Zaslanie odpovedí, korešpondencia – aj v cudzom jazyku – v prípade nedostatku výrobkov informovanie zákazníkov a interných spolupracovníkov
• Spracovanie dokladov o vrátenom tovare
• Vyhotovovanie korekčných dokladov
• Telefonické a osobné zákaznícke služby
• Preklady, doplnenie výrobkov na webovú stránku
• Vyrozumenie priamych zákazníkov, kontrola a spracovanie objednávok priamych zákazníkov po platnosti
• Správa objednávok pred prevodom
• Nadviazanie kontaktov s kuriérskymi službami, vybavovanie vecí v prípade problémových balíkov
• Príprava a spracovanie nárokov na náhradu škody
• Vybavovanie preberania tovarov v zahraničí
Referenta zákazníckeho centra
Úlohy:
• Prijímanie objednávok od zákazníkov telefonicky, faxom a e-mailom
• Oboznámenie zákazníkov s aktuálnymi informáciami a akciami
• Dokumentovanie požiadaviek, pripomienok a reklamácií zákazníkov
• Uloženie objednávok zákazníkov s náležitými nastaveniami v informačnom systéme
• Potvrdenie objednávok zákazníkov, vytlačenie faktúr
• Zaslanie odpovedí, korešpondencia – aj v cudzom jazyku – v prípade nedostatku výrobkov informovanie zákazníkov a interných spolupracovníkov
• Spracovanie dokladov o vrátenom tovare
• Vyhotovovanie korekčných dokladov
• Telefonické a osobné zákaznícke služby
• Preklady, doplnenie výrobkov na webovú stránku
• Vyrozumenie priamych zákazníkov, kontrola a spracovanie objednávok priamych zákazníkov po platnosti
• Správa objednávok pred prevodom
• Nadviazanie kontaktov s kuriérskymi službami, vybavovanie vecí v prípade problémových balíkov
• Príprava a spracovanie nárokov na náhradu škody
• Vybavovanie preberania tovarov v zahraničí
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
• Konkurencieschopný mzdový a dotačný balík
• Možnosť rozvoja
• Práca plná výziev v mladom, dynamickom kolektíve
• Konkurencieschopný mzdový a dotačný balík
• Možnosť rozvoja
• Práca plná výziev v mladom, dynamickom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
Ak vyhovujete uvedeným kritériám a naša pracovná ponuka Vás zaujala, žiadame zaslať Váš životopis v maďarskom a anglickom jazyku, motivačný list s označením pracovnej pozície na e-mailovú adresu [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na uchádzača:
• Maturitná skúška
• Plynulé ovládanie českého/slovenského/poľského/slovinského jazyka slovom i písmom
• Suverénne poznatky z výpočtovej techniky na užívateľskej úrovni (MS Office, Internet atď.)
• Spoľahlivá, dynamická, pozitívna, proaktívna osobnosť odolná voči stresom
• Zákaznícky orientovaný postoj
• Systémové myslenie
• Výborná vyjadrovacia schopnosť slovom i písmom
• Schopnosť prispôsobovania sa dynamicky rozvíjajúcemu sa trhovému prostrediu
• Vysokoškolské vzdelanie – diplom je výhodou
• Maturitná skúška
• Plynulé ovládanie českého/slovenského/poľského/slovinského jazyka slovom i písmom
• Suverénne poznatky z výpočtovej techniky na užívateľskej úrovni (MS Office, Internet atď.)
• Spoľahlivá, dynamická, pozitívna, proaktívna osobnosť odolná voči stresom
• Zákaznícky orientovaný postoj
• Systémové myslenie
• Výborná vyjadrovacia schopnosť slovom i písmom
• Schopnosť prispôsobovania sa dynamicky rozvíjajúcemu sa trhovému prostrediu
• Vysokoškolské vzdelanie – diplom je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Najpopulárnejší PET internetový obchod v Maďarsku Petissimo Kft.
ID: 2861682
Dátum zverejnenia: 21.12.2016
2016-12-21
lokalita: Maďarsko Pozícia: Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Vzťahový manažér Spoločnosť: Petissimo Kft.