Obchodný zástupca

Peter Horváth ml. - Kar-Ko

Miesto práce
Južná trieda 82, 040 01 Košice, Košický kraj, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.9.2014
Mzdové podmienky (brutto)
750 - 1900 EUR/mesiac, Provízia z predaja

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1.Vaše základné povinnosti sú stanovené §81 Zákonníka práce č. 311/2001 Z.z. v platnom znení a sú to najmä:
a) pracovať zodpovedne a riadne, plniť pokyny nadriadených vydané v súlade s právnymi predpismi; nadriadeným je aj predstavený podľa osobitného predpisu,
b) byť na pracovisku na začiatku pracovného času, využívať pracovný čas na prácu a odchádzať z neho až po skončení pracovného času,
c) dodržiavať právne predpisy a ostatné predpisy vzťahujúce sa na prácu ním vykonávanú, ak bol s nimi riadne oboznámený,
d) v období, v ktorom má podľa osobitného predpisu nárok na náhradu príjmu pri dočasnej pracovnej neschopnosti, dodržiavať liečebný režim určený ošetrujúcim lekárom,
e) hospodáriť riadne s prostriedkami, ktoré mu zveril zamestnávateľ, a chrániť jeho majetok pred poškodením, stratou, zničením a zneužitím a nekonať v rozpore s oprávnenými záujmami zamestnávateľa,
f) zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri výkone zamestnania a ktoré v záujme zamestnávateľa nemožno oznamovať iným osobám,
g) písomne oznamovať zamestnávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny, ktoré sa týkajú pracovného pomeru a súvisia s jeho osobou, najmä zmenu jeho mena, priezviska, trvalého pobytu alebo prechodného pobytu, adresy na doručovanie písomností, zdravotnej poisťovne, a ak sa so súhlasom zamestnanca poukazuje výplata na účet v banke alebo v pobočke zahraničnej banky, aj zmenu bankového spojenia.

2.V súvislosti s výkonom zamestnania neprijímať dary alebo iné výhody s výnimkou darov alebo iných výhod poskytovaných zamestnávateľom.

3.Zdržiavať sa konfliktu záujmu konania, ktoré by mohlo viesť k rozporu záujmu organizácie s osobnými záujmami, najmä nezneužívať informácie nadobudnuté v súvislosti s vykonávaním zamestnania vo vlastný prospech alebo prospech niekoho iného.

4.V rámci svojej činnosti konať a rozhodovať nestranne a zdržiavať sa všetkého, čo by mohlo ohroziť dôveru v nestrannosť a objektívnosť konania a rozhodovania.

5.V rámci svojej činnosti spolupracujete s kolektívom.

6.Ste povinný (á) zastúpiť chýbajúcich zamestnancov v čase ich neprítomnosti.

7.V plnej miere zodpovedáte za výkon svojej činnosti.

8.Ste povinný (á) oboznámiť sa s organizačnou štruktúrou, pracovným a prevádzkovým poriadkom pracoviska, príkazmi nadriadeného a inými normami organizácie, ktorých porušenie sa bude kvalifikovať ako porušenie pracovnej disciplíny.

9.Okrem nižšie uvedeného popisu práce ste povinný (á) na prechodnú dobu vykonávať aj iné práce, ktoré Vám uloží priamy nadriadený.

10.Porušenie niektorej z týchto povinností je porušením pracovnej disciplíny a organizácia môže uplatniť svoje oprávnenie vyvodiť z tohto porušenia povinnosti opatrenia až po jednostranné rozviazanie pracovného pomeru.

Vašou pracovnou náplňou je:

Obchodný zástupca:
- Uzatvára obchodné prípady, uspokojuje potreby zákazníkov, komunikuje, prezentuje a presviedča zákazníkov o výhodách a užitočnosti produktov alebo služieb, hľadá a odporúča optimálne najlepšie riešenia predaja.

- Jeho cieľom je získavanie objednávok a poslaním je poskytovať také služby obchodnej spolupráce, ktoré pomôžu maximálne uspokojovať potreby zákazníkov. Jeho odmena je založená na výsledkoch predaja.

- Zákazníkom spravuje obchodno-technický servis spolupráce, osobne ich navštevuje, komunikuje s nimi, poskytuje informácie – svojich klientov vzdeláva o inovatívnych produktoch. Pre svojich manažérov, nadriadených je zdrojom spätnej väzby od zákazníkov, napr. o kvalite poskytovaných produktov alebo ich nových požiadavkách smerujúcich k pozitívnemu výsledku uzavretia obchodu.

- Aktívne vyhľadáva prostredníctvom dostupných informačných zdrojov (interné databázy, verejné firemné databázy, osobné kontakty, výstavy, konferencie a iné zdroje) potenciálne nových zákazníkov, ktorých kontaktuje a dohoduje si osobné stretnutia.

- V rámci obchodno-technického servisu sa dôkladne pripravuje na obchodné, osobné stretnutia, identifikuje a analyzuje možné potreby zákazníkov smerujúcich k predaju a umiestneniu ponúkaného tovaru firmy, a to:

a, získava prehľad a orientáciu v oblasti používaných, ponúkaných a predávaných produktov konkurencie, s potenciálnymi zákazníkmi aktívne komunikuje,

b, konkuruje prezentáciou produktov, ich výhod produktivity a funkcionality, zákazníkom odporúča služby, vrátane tzv. pomerových skúšok kvalít, ktoré najlepšie naplnia ich požiadavky,

c, vypracováva cenové a konkurenčné ponuky, ktoré prezentuje,

d, uzatvára obchodné prípady, zmluvy,

e, buduje obchodné vzťahy a starostlivosť o klienta.

- Asertívne motivuje zákazníkov vrátane potenciálnych zákazníkov ku registrácii v informačnom systéme firmy odôvodnením ponuky obchodných výhod v dohodnutých obchodných podmienkach tzv. zákazníckou kartou pre maloobchod i veľkoobchod v spolupráci registrácie s logistikou.

- Aktívne sa podieľa na predaji a znižovaní nadnormatívnych zásob firmy ich prednostnou ponukou.

- Administratívne koná a je povinný:

a, spravovaných zákazníkov zazmluvniť vo všeobecných obchodných podmienkach VOP v zmysle Obchodného zákonníka OZ.,

b, tvoriť, viesť a aktualizovať obchodnú databázu evidenciou zákazníkov a potenciálnych zákazníkov, ktorých pred registráciou, uzatvorením obchodu v správe dohodnutých obchodných podmienok validuje v spolupráci s logistikou a právnym zástupcom firmy,

c, dohodnuté obchodné podmienky so zákazníkmi v databáze nastaviť vrátane tzv. individuálnych cenníkov s výnimkou zákazníkov preferujúcich výberové konania, týka sa štandardného tovaru a netýka sa atypického tovaru, upravovaného a vyrábaného na požiadavku,

d, zákazníkov obsluhuje výhradne obchodnou zmluvou v zmysle VOP a OZ. Na základe doručených objednávok vrátane interných objednávok firmy, považujú sa objednávky doručené mailom, faxom, prípadne telefonicky, pokiaľ následne tieto objednávky budú kupujúcimi doručené v originálnom vyhotovení, písomne potvrdené (obchodná zmluva) a predložené k rukám predávajúceho najneskôr pri prevzatí tovaru,

e, doručené objednávky eviduje v dohodnutých obchodných podmienkach, presnou špecifikáciou tovaru, množstva, termínu plnenia, miesta plnenia vrátane osobitnej dohody ceny zásielky a dodávky tovaru prostredníctvom tretej osoby – prepravcom nepresahujúcej tržbu vo výške 100,- € prepravným a balným v závislosti od hmotnosti zásielky čo parafuje internou objednávkou,

f, je povinný pri obsluhe zákazníkov, informovať ich a motivovať k objednávaniu, odberu a predaju tovaru v počte na balenie, povinnosť mu ukladá uplatniť týmto zákazníkom tzv. odberovú 3% zľavu na belenie za podmienky, že takáto obchodná transakcia je úplnou v celom rozsahu a množstvách baleného tovaru,

g, spravuje pohľadávky svojich zákazníkov za ním dodaný tovar v dohodnutých obchodných podmienkach ich splatností a plnení v termíne, ktoré vymáha a upomienkuje v spolupráci s právnym zástupcom firmy,


- Rieši logistické úlohy spojené s fyzickým dodaním tovaru a služieb optimalizáciou prevádzkových nákladov firmy v spolupráci s logistikou.

- Dopĺňa aktuálne a inovatívne informácie o produktoch a službách.

- Administratívne koná pri predaji a reklamácii tovaru v zmysle všeobecných obchodných podmienok a reklamačného poriadku firmy.

- Riadi sa všeobecnými obchodnými podmienkami pre používanie palivových kariet spoločnosti SLOVNAFT, a.s., a to:
Článok 2.
Typy a varianty palivových kariet
2.2. Spoločnosť SLOVNAFT, a.s. vydáva svojim Zákazníkom nasledovné druhy palivových kariet:
a) Karty vydané na evidenčné číslo vozidla (ďalej len „EČV“): Pri tomto druhu je PK vydaná Zákazníkovi na ním uvedené evidenčné číslo vozidla (EČV). Zákazník, ako aj užívateľ PK je oprávnený tieto využívať výlučne pri nákupe motorových palív za predpokladu, že EČV vozidla, do ktorého sa tankuje sa zhoduje s EČV uvedenom na PK. Zákazník, ako aj ním určený užívateľ PK sa zaväzuje tankovať palivá len do palivovej nádrže motorového vozidla s EČV uvedenom na PK. Spoločnosť SLOVNAFT, a.s. je oprávnená odmietnuť akceptáciu PK v prípade, že sa EČV uvedené na PK a EČV tankovaného motorového vozidla nezhodujú.

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie v sídle fy Kar-Ko v termíne 14.07.2014 - 14.08.2014 v case od 16,30 hod - 18,30 hod, termínovo.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod,strojárenstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1.Vaše základné povinnosti sú stanovené §81 Zákonníka práce č. 311/2001 Z.z. v platnom znení a sú to najmä:
a) pracovať zodpovedne a riadne, plniť pokyny nadriadených vydané v súlade s právnymi predpismi; nadriadeným je aj predstavený podľa osobitného predpisu,
b) byť na pracovisku na začiatku pracovného času, využívať pracovný čas na prácu a odchádzať z neho až po skončení pracovného času,
c) dodržiavať právne predpisy a ostatné predpisy vzťahujúce sa na prácu ním vykonávanú, ak bol s nimi riadne oboznámený,
d) v období, v ktorom má podľa osobitného predpisu nárok na náhradu príjmu pri dočasnej pracovnej neschopnosti, dodržiavať liečebný režim určený ošetrujúcim lekárom,
e) hospodáriť riadne s prostriedkami, ktoré mu zveril zamestnávateľ, a chrániť jeho majetok pred poškodením, stratou, zničením a zneužitím a nekonať v rozpore s oprávnenými záujmami zamestnávateľa,
f) zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri výkone zamestnania a ktoré v záujme zamestnávateľa nemožno oznamovať iným osobám,
g) písomne oznamovať zamestnávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny, ktoré sa týkajú pracovného pomeru a súvisia s jeho osobou, najmä zmenu jeho mena, priezviska, trvalého pobytu alebo prechodného pobytu, adresy na doručovanie písomností, zdravotnej poisťovne, a ak sa so súhlasom zamestnanca poukazuje výplata na účet v banke alebo v pobočke zahraničnej banky, aj zmenu bankového spojenia.

2.V súvislosti s výkonom zamestnania neprijímať dary alebo iné výhody s výnimkou darov alebo iných výhod poskytovaných zamestnávateľom.

3.Zdržiavať sa konfliktu záujmu konania, ktoré by mohlo viesť k rozporu záujmu organizácie s osobnými záujmami, najmä nezneužívať informácie nadobudnuté v súvislosti s vykonávaním zamestnania vo vlastný prospech alebo prospech niekoho iného.

4.V rámci svojej činnosti konať a rozhodovať nestranne a zdržiavať sa všetkého, čo by mohlo ohroziť dôveru v nestrannosť a objektívnosť konania a rozhodovania.

5.V rámci svojej činnosti spolupracujete s kolektívom.

6.Ste povinný (á) zastúpiť chýbajúcich zamestnancov v čase ich neprítomnosti.

7.V plnej miere zodpovedáte za výkon svojej činnosti.

8.Ste povinný (á) oboznámiť sa s organizačnou štruktúrou, pracovným a prevádzkovým poriadkom pracoviska, príkazmi nadriadeného a inými normami organizácie, ktorých porušenie sa bude kvalifikovať ako porušenie pracovnej disciplíny.

9.Okrem nižšie uvedeného popisu práce ste povinný (á) na prechodnú dobu vykonávať aj iné práce, ktoré Vám uloží priamy nadriadený.

10.Porušenie niektorej z týchto povinností je porušením pracovnej disciplíny a organizácia môže uplatniť svoje oprávnenie vyvodiť z tohto porušenia povinnosti opatrenia až po jednostranné rozviazanie pracovného pomeru.

Vašou pracovnou náplňou je:

Obchodný zástupca:
- Uzatvára obchodné prípady, uspokojuje potreby zákazníkov, komunikuje, prezentuje a presviedča zákazníkov o výhodách a užitočnosti produktov alebo služieb, hľadá a odporúča optimálne najlepšie riešenia predaja.

- Jeho cieľom je získavanie objednávok a poslaním je poskytovať také služby obchodnej spolupráce, ktoré pomôžu maximálne uspokojovať potreby zákazníkov. Jeho odmena je založená na výsledkoch predaja.

- Zákazníkom spravuje obchodno-technický servis spolupráce, osobne ich navštevuje, komunikuje s nimi, poskytuje informácie – svojich klientov vzdeláva o inovatívnych produktoch. Pre svojich manažérov, nadriadených je zdrojom spätnej väzby od zákazníkov, napr. o kvalite poskytovaných produktov alebo ich nových požiadavkách smerujúcich k pozitívnemu výsledku uzavretia obchodu.

- Aktívne vyhľadáva prostredníctvom dostupných informačných zdrojov (interné databázy, verejné firemné databázy, osobné kontakty, výstavy, konferencie a iné zdroje) potenciálne nových zákazníkov, ktorých kontaktuje a dohoduje si osobné stretnutia.

- V rámci obchodno-technického servisu sa dôkladne pripravuje na obchodné, osobné stretnutia, identifikuje a analyzuje možné potreby zákazníkov smerujúcich k predaju a umiestneniu ponúkaného tovaru firmy, a to:

a, získava prehľad a orientáciu v oblasti používaných, ponúkaných a predávaných produktov konkurencie, s potenciálnymi zákazníkmi aktívne komunikuje,

b, konkuruje prezentáciou produktov, ich výhod produktivity a funkcionality, zákazníkom odporúča služby, vrátane tzv. pomerových skúšok kvalít, ktoré najlepšie naplnia ich požiadavky,

c, vypracováva cenové a konkurenčné ponuky, ktoré prezentuje,

d, uzatvára obchodné prípady, zmluvy,

e, buduje obchodné vzťahy a starostlivosť o klienta.

- Asertívne motivuje zákazníkov vrátane potenciálnych zákazníkov ku registrácii v informačnom systéme firmy odôvodnením ponuky obchodných výhod v dohodnutých obchodných podmienkach tzv. zákazníckou kartou pre maloobchod i veľkoobchod v spolupráci registrácie s logistikou.

- Aktívne sa podieľa na predaji a znižovaní nadnormatívnych zásob firmy ich prednostnou ponukou.

- Administratívne koná a je povinný:

a, spravovaných zákazníkov zazmluvniť vo všeobecných obchodných podmienkach VOP v zmysle Obchodného zákonníka OZ.,

b, tvoriť, viesť a aktualizovať obchodnú databázu evidenciou zákazníkov a potenciálnych zákazníkov, ktorých pred registráciou, uzatvorením obchodu v správe dohodnutých obchodných podmienok validuje v spolupráci s logistikou a právnym zástupcom firmy,

c, dohodnuté obchodné podmienky so zákazníkmi v databáze nastaviť vrátane tzv. individuálnych cenníkov s výnimkou zákazníkov preferujúcich výberové konania, týka sa štandardného tovaru a netýka sa atypického tovaru, upravovaného a vyrábaného na požiadavku,

d, zákazníkov obsluhuje výhradne obchodnou zmluvou v zmysle VOP a OZ. Na základe doručených objednávok vrátane interných objednávok firmy, považujú sa objednávky doručené mailom, faxom, prípadne telefonicky, pokiaľ následne tieto objednávky budú kupujúcimi doručené v originálnom vyhotovení, písomne potvrdené (obchodná zmluva) a predložené k rukám predávajúceho najneskôr pri prevzatí tovaru,

e, doručené objednávky eviduje v dohodnutých obchodných podmienkach, presnou špecifikáciou tovaru, množstva, termínu plnenia, miesta plnenia vrátane osobitnej dohody ceny zásielky a dodávky tovaru prostredníctvom tretej osoby – prepravcom nepresahujúcej tržbu vo výške 100,- € prepravným a balným v závislosti od hmotnosti zásielky čo parafuje internou objednávkou,

f, je povinný pri obsluhe zákazníkov, informovať ich a motivovať k objednávaniu, odberu a predaju tovaru v počte na balenie, povinnosť mu ukladá uplatniť týmto zákazníkom tzv. odberovú 3% zľavu na belenie za podmienky, že takáto obchodná transakcia je úplnou v celom rozsahu a množstvách baleného tovaru,

g, spravuje pohľadávky svojich zákazníkov za ním dodaný tovar v dohodnutých obchodných podmienkach ich splatností a plnení v termíne, ktoré vymáha a upomienkuje v spolupráci s právnym zástupcom firmy,


- Rieši logistické úlohy spojené s fyzickým dodaním tovaru a služieb optimalizáciou prevádzkových nákladov firmy v spolupráci s logistikou.

- Dopĺňa aktuálne a inovatívne informácie o produktoch a službách.

- Administratívne koná pri predaji a reklamácii tovaru v zmysle všeobecných obchodných podmienok a reklamačného poriadku firmy.

- Riadi sa všeobecnými obchodnými podmienkami pre používanie palivových kariet spoločnosti SLOVNAFT, a.s., a to:
Článok 2.
Typy a varianty palivových kariet
2.2. Spoločnosť SLOVNAFT, a.s. vydáva svojim Zákazníkom nasledovné druhy palivových kariet:
a) Karty vydané na evidenčné číslo vozidla (ďalej len „EČV“): Pri tomto druhu je PK vydaná Zákazníkovi na ním uvedené evidenčné číslo vozidla (EČV). Zákazník, ako aj užívateľ PK je oprávnený tieto využívať výlučne pri nákupe motorových palív za predpokladu, že EČV vozidla, do ktorého sa tankuje sa zhoduje s EČV uvedenom na PK. Zákazník, ako aj ním určený užívateľ PK sa zaväzuje tankovať palivá len do palivovej nádrže motorového vozidla s EČV uvedenom na PK. Spoločnosť SLOVNAFT, a.s. je oprávnená odmietnuť akceptáciu PK v prípade, že sa EČV uvedené na PK a EČV tankovaného motorového vozidla nezhodujú.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Priamý dovozca a distribútor brusiva VOP a MOP.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1593363  Dátum zverejnenia: 8.7.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750 - 1900 EUR/mesiac, Provízia z predaja