Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager/ka
PERSPECTA Legal, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta. Po skúšobnej dobe, v prípade vzájomnej spokojnosti, perspektíva zvýšenia mzdy.
800 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta. Po skúšobnej dobe, v prípade vzájomnej spokojnosti, perspektíva zvýšenia mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečenie chodu recepcie spoločnosti a administratívna podpora;
- hospodárska korešpondencia, vybavovanie mailovej a telefonickej komunikácie, ÚPVS, pošta, kopírovanie, skenovanie;
- evidencia prijatej a odoslanej pošty pre spoločnosti konzorcia PERSPECTA Group;
- vedenie a evidencia pokladne spoločnosti;
- starostlivosť o priestory a o kuchynku (zabezpečenie minerálok, kávy, občerstvenia, atď ), nákup a objednávanie kancelárskych potrieb;
- odosielanie zásielok, preberanie doporučených zásielok;
- ďalšie administratívne práce, práca s agendou spoločnosti;
- plnenie pridelených úloh od nadriadeného;
- komunikácia s klientmi konzorcia;
- hospodárska korešpondencia, vybavovanie mailovej a telefonickej komunikácie, ÚPVS, pošta, kopírovanie, skenovanie;
- evidencia prijatej a odoslanej pošty pre spoločnosti konzorcia PERSPECTA Group;
- vedenie a evidencia pokladne spoločnosti;
- starostlivosť o priestory a o kuchynku (zabezpečenie minerálok, kávy, občerstvenia, atď ), nákup a objednávanie kancelárskych potrieb;
- odosielanie zásielok, preberanie doporučených zásielok;
- ďalšie administratívne práce, práca s agendou spoločnosti;
- plnenie pridelených úloh od nadriadeného;
- komunikácia s klientmi konzorcia;
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v podmienkach stabilnej spoločnosti;
- široký záber rôznych pracovných úloh, samostatná a zodpovedná práca, možnosť osobného rastu v rôznych pracovných oblastiach;
- práca v menšom priateľskom pracovnom kolektíve;
- flexibilita pracovného času pri riešení osobných potrieb zamestnanca;
- stravné lístky hradené zamestnávateľom v plnej výške.
- široký záber rôznych pracovných úloh, samostatná a zodpovedná práca, možnosť osobného rastu v rôznych pracovných oblastiach;
- práca v menšom priateľskom pracovnom kolektíve;
- flexibilita pracovného času pri riešení osobných potrieb zamestnanca;
- stravné lístky hradené zamestnávateľom v plnej výške.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate väčšinu predpokladov a zaujala Vás naša pracovná ponuka, zašlite svoj životopis na [email protected]. Všetky životopisy budú starostlivo posúdené, kontaktovať a volať na osobný pohovor však budeme len záujemcov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právo, Ekonómia, Manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Expert
Fakturácia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka, prípadne oboch výhodou;
- prax na pozícii office mnažér/ky, resp. asistent/ky (ideálne v advokátskej kancelárii);
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, systematickosť, výborné organizačné schopnosti,
- diskrétnosť, dôslednosť, iniciatíva, inovatívnosť, orientácia na výsledky, proaktivita, schopnosť samostatne riešiť problémy, lojalita, schopnosť určiť priority, samostatnosť
- oceňujeme ľudský prístup - hľadáme hlavne kolegu, nie iba zamestnanca;
- schopnosť pracovať a zvládať zverené úlohy aj pod časovým stresom;
- občiansky preukaz s čipom pre účely práce s ÚPVS.
- prax na pozícii office mnažér/ky, resp. asistent/ky (ideálne v advokátskej kancelárii);
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, systematickosť, výborné organizačné schopnosti,
- diskrétnosť, dôslednosť, iniciatíva, inovatívnosť, orientácia na výsledky, proaktivita, schopnosť samostatne riešiť problémy, lojalita, schopnosť určiť priority, samostatnosť
- oceňujeme ľudský prístup - hľadáme hlavne kolegu, nie iba zamestnanca;
- schopnosť pracovať a zvládať zverené úlohy aj pod časovým stresom;
- občiansky preukaz s čipom pre účely práce s ÚPVS.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S ohľadom na rozsah agendy hľadáme posilu pre náš tím. Ak máte záujem, bližšie informácie o konzorciu PERSPECTA Group nájdete na www.perspecta.eu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3160629
Dátum zverejnenia: 4.2.2021
2021-02-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: PERSPECTA Legal, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac