Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manažérka so znalosťou AJ a NJ
PERSONEL EFEKT, s.r.o.
Miesto práce
Stupava, Bratislavský kraj
Stupava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou pracovnou náplňou bude administratívna koordinácia oddelenia. Hľadáme kandidáta/kandidátku, ktorá bude pravou rukou konateľa spoločnosti a bude ho zastupovať v prípade jeho nedostupnosti. - administratívna starostlivosť o bežnú prevádzku office
- komunikácia s obchodnými partnermi a vedúcimi oddelení spoločnosti na dennej báze
- vedenie porád a obchodných stretnutí v neprítomnosti konateľa
- príprava podkladov a prezentácia reportov
- denná komunikácia v cudzom jazyku
- miesto výkonu práce Stupava
- komunikácia s obchodnými partnermi a vedúcimi oddelení spoločnosti na dennej báze
- vedenie porád a obchodných stretnutí v neprítomnosti konateľa
- príprava podkladov a prezentácia reportov
- denná komunikácia v cudzom jazyku
- miesto výkonu práce Stupava
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavé finančné ohodnotenie ( 13+14 plat)- prácu v medináodnej spoločnosti- široký sociálny program a benefity- služobné auto, mobil
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu zašlite svoj aktuálny štruktúrovaný životopis v Sj a Aj na našu e-mailovú adresu. Bližšie informácie aj na uvedených telefónnych číslach.Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí si vyhradzujeme právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá danej pracovnej pozícieĎakujeme za pochopenie.Vo Vašej žiadosti priložte súhlas so spracovaním osobných údajov v tomto znení: Týmto udeľujem súhlas spoločnosti Personel efekt, s.r.o., IČO: 36 448 508, Slovenská 69, 080 01 Prešov (ďalej len „Personel efekt“) so spracovaním, správou a uchovávaním mojich osobných údajov, ktoré som poskytol/poskytla vo svojom životopise, žiadosti o zamestnanie, prípadne v iných dokumentoch za účelom sprostredkovania vhodného zamestnania v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.Zároveň súhlasím s poskytnutím mojich osobných údajov tretím stranám, t.j. potenciálny zamestnávateľ v prípade zaradenia do výberového konania.Tento súhlas udeľujem na dobu určitú, ktorá uplynie dňom, keď požiadam o likvidáciu svojich osobných údajov alebo v prípade, ak poskytnuté údaje nebudú môcť byť zaktualizované, najneskôr uplynutím 5 rokov od poslednej aktualizácie.Vyhlasujem, že všetky mnou poskytnuté osobné údaje sú správne, úplné a aktuálne.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Personel efekt, s.r.o.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
-ekonómia, financie, účtovníctvo, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v administratíve/ vedení office/ účtovníctve
- anglický a nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni (poprípade jeden z požadovaných jazykov na plynulej úrovni a znalosť 2 jazyka na pokročilej úrovni)
- schopnosť pracovať pod tlakom a logické myslenie
- schopnosť konať samostatne vo zverených úlohách
- skúsenosti s vedením ľudí
- dobrá znalosť Microsoft Excel
- anglický a nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni (poprípade jeden z požadovaných jazykov na plynulej úrovni a znalosť 2 jazyka na pokročilej úrovni)
- schopnosť pracovať pod tlakom a logické myslenie
- schopnosť konať samostatne vo zverených úlohách
- skúsenosti s vedením ľudí
- dobrá znalosť Microsoft Excel
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Významná lokálna personálna agentúra na Východnom Slovensku.
Ponúkame profesionálnu podporu pri personálnych rozhodnutiach pre slovenských aj zahraničných podnikateľov a zamestnávateľov najčastejšie v Košickom a Prešovskom regióne
Ponúkame profesionálnu podporu pri personálnych rozhodnutiach pre slovenských aj zahraničných podnikateľov a zamestnávateľov najčastejšie v Košickom a Prešovskom regióne
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2518633
Dátum zverejnenia: 15.4.2016
2016-04-15
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Archivár, správca registratúry, Office manager Spoločnosť: PERSONEL EFEKT, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.