Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny špecialista na účtovné oddelenie
PERSONALITY, s.r.o.
Miesto práce
Mickiewiczova, Bratislava
Mickiewiczova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiacZákladná mzda bude prehodnotená na osobnom pohovore.
1 100 - 1 400 EUR/mesiacZákladná mzda bude prehodnotená na osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, pôsobiaceho v zdravotníckom sektore, obsadzujeme pracovnú pozíciu vhodnú pre veselú Kandidátku so skúsenosťami z účtovného / finančného oddelenia.
Vašou náplňou práce bude:
Triedenie dokumentov a nahadzovanie údajov v účtovnom software
Vystavovanie faktúr /refakturácia/, kontrola splatností faktúr
Komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou (ohľadom prihlasovania /odhlasovania zamestnancov, úhrad a pod.), účtovníkmi odberateľov a dodávateľov
Príprava podkladov pre ročné zúčtovanie
Spracovávanie zostáv a mesačná analytika
Kontrola pohľadávok, záväzkov, VFA, DFA a zápočtov
Spracovávanie dochádzkovej agendy (kontrola dovoleniek, PN, paragrafov, kontrola a objednávanie stravných lístkov a zasielanie výplatných pások)
Evidencia MultiSport kariet
Priebežná kontrola a evidencia dochádzky zamestnancov
Evidencia a kontrola cestovných náhrad
Vypracovávanie reportov podľa pokynov
Vašou náplňou práce bude:
Triedenie dokumentov a nahadzovanie údajov v účtovnom software
Vystavovanie faktúr /refakturácia/, kontrola splatností faktúr
Komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou (ohľadom prihlasovania /odhlasovania zamestnancov, úhrad a pod.), účtovníkmi odberateľov a dodávateľov
Príprava podkladov pre ročné zúčtovanie
Spracovávanie zostáv a mesačná analytika
Kontrola pohľadávok, záväzkov, VFA, DFA a zápočtov
Spracovávanie dochádzkovej agendy (kontrola dovoleniek, PN, paragrafov, kontrola a objednávanie stravných lístkov a zasielanie výplatných pások)
Evidencia MultiSport kariet
Priebežná kontrola a evidencia dochádzky zamestnancov
Evidencia a kontrola cestovných náhrad
Vypracovávanie reportov podľa pokynov
Zamestnanecké výhody, benefity
Firemný telefón, notebook
Firemné akcie
Zamestnanecké zľavy na nákup
Multisport karta
Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, svadbu, vianočné odmeny
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť
Našim klientom je nová, úspešná a rozvíjajúca sa sieť lekárni ktorá kladie veľký dôraz na spokojnosť svojich zákazníkov.
Našim klientom je nová, úspešná a rozvíjajúca sa sieť lekárni ktorá kladie veľký dôraz na spokojnosť svojich zákazníkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
Prax na obdobnej pozícia min. 1 rok
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zmysel pre detail
Odolnosť voči stresu
Asertivita
Komunikatívnosť
Odolnosť voči stresu
Asertivita
Komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 4754135
Dátum zverejnenia: 4.3.2024
2024-03-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Referent Spoločnosť: PERSONALITY, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac