Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora s nemeckým jazykom
PERSONALITY, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / Dohodou
Ihneď / Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 700 EUR/mesiac+ mesačné bonusy. Výšku platu radi prediskutujeme spoločne, na základe Vašich skúseností.
1 300 - 1 700 EUR/mesiac+ mesačné bonusy. Výšku platu radi prediskutujeme spoločne, na základe Vašich skúseností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre úspešnú, ambicióznu spoločnosť s dlhoročnou históriou obsadzujeme pozíciu Administratívna podpora/ Back office s aktívnym nemeckým jazykom.
Táto príležitosť je ideálna pre šikovného a ambiciózneho kandidáta, ktorý by rád svoj potenciál rozvíjal pod vedením skúsených kolegov. Pri zaúčaní budete mať plnú podporu vedenia a celého obchodného a technického tímu v Bratislave. Stanete sa jeho dôležitou súčasťou.
PRACOVNÁ NÁPLŇ A KOMPETENCIE:
Táto príležitosť je ideálna pre šikovného a ambiciózneho kandidáta, ktorý by rád svoj potenciál rozvíjal pod vedením skúsených kolegov. Pri zaúčaní budete mať plnú podporu vedenia a celého obchodného a technického tímu v Bratislave. Stanete sa jeho dôležitou súčasťou.
PRACOVNÁ NÁPLŇ A KOMPETENCIE:
- Starostlivosť o existujúcich Klientov
- Aktívne využívanie nemeckého jazyka
- Komplexná podpora skúseného Obchodného manažéra
- Spracovanie a vytváranie cenových ponúk
- Sledovanie a plánovanie termínov
- Zakladanie a archivovanie potrebných dokumentov
- Budovanie dlhodobých vzťahov s Klientmi
- Spolupráca s internými dizajnérmi a technickým oddelením
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročným pôsobením na rakúskom a slovenskom na trhu
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Individuálny a ľudský prístup zo strany vedenia
- Notebook, mobilný telefón
- Flexibilná pracovná doba
- Kvalitný zaškoľovací proces na centrále spoločnosti v Bratislave
- Priestor pre sebarealizáciu
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým Kandidátom za prejavený záujem o pozíciu. Všetky žiadosti budeme individuálne posudzovať na základe priebežnej konzultácie s naším Klientom.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí však budeme telefonicky kontaktovať iba tých Kandidátov, kt. skúsenosti najviac vyhovujú požiadavkám nášho Klienta.
Ďakujeme za pochopenie.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí však budeme telefonicky kontaktovať iba tých Kandidátov, kt. skúsenosti najviac vyhovujú požiadavkám nášho Klienta.
Ďakujeme za pochopenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pozíciu obsadzujeme pre významnú a ambicióznu spoločnosť.
Pozíciu obsadzujeme pre významnú a ambicióznu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna znalosť nemeckého jazyka, budete komunikovať s rakúskymi a nemeckými klientmi
- Chuť na sebe pracovať
- Výborné komunikačné zručnosti
- Samostatnosť, kultivované vystupovanie, profesionálny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 4655703
Dátum zverejnenia: 14.3.2024
2024-03-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: PERSONALITY, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac