Kereskedelmi asszisztens /Pozsony/

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Miesto práce je Bratislava, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Adekvátne finančné ohodnotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak ste komunikatívni, radi pracujete v medzinárodnom prostredí a využívate cudzie jazyky pri práci, tak neváhajte a pridajte sa do tímu úspešnej európskej obchodnej spoločnosti.

Vaše hlavné úlohy budú:
  • Administratívna podpora obchodného tímu
  • Spracovanie požiadaviek obchodného tímu a zákazníkov
  • Poradenstvo zákazníkom spoločnosti ohľadom transportu a logistiky /emailová a telefonická komunikácia/
  • Podieľanie sa na príprave cenových ponúk
  • Zadávanie a spracovanie objednávok
  • Spolupráca pri výbere dodávateľov
  • Správa zmlúv a dokumentov
  • Tvorba a spracovanie faktúr
  • Pravidelný reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Ponúkame vám stabilné zázemie úspešnej obchodnej spoločnosti
  • Využívanie cudzích jazykov na dennej báze
  • Flexibilný pracovný čas
  • Rozvinutý sociálny program
  • Výhodný systém benefitov
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Komplexný systém zaškolenia

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Našim klientom je úspešná európska obchodná spoločnosť, ktorá rozvíja svoje aktivity v medzinárodnom prostredí.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ovládanie maďarského a anglického jazyka slovom aj písmom
  • Min. ukončené SŠ vzdelanie
  • Výborné komunikačné zručnosti
  • Veľmi dobrá znalosť MS Office /predovšetkým Excel/, SAP je výhoda
  • Schopnosť riešiť problémy
  • Zodpovednosť
  • Tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Jančovičová Gyepes
E-mail: poslať životopis
ID: 3083186  Dátum zverejnenia: 29.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Adekvátne finančné ohodnotenie