Üzleti adminisztrációs asszisztens

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Miesto práce je Bratislava, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP / Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou /bude bližšie špecifikovaný na osobnom stretnutí/

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máte radi dynamickú prácu a radi využívate cudzie jazyky pri práci, využite príležitosť a staňte sa súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá vám ponúka stabilitu, príjemné pracovné prostredie a možnosť profesijného rastu!

Vaše hlavné úlohy budú:
  • Komunikácia so zákazníkmi spoločnosti / zodpovednosť za maďarský trh /
  • Poradenstvo a podpora pre zákazníkov / e-mailový a telefonický kontakt /
  • Spracovanie objednávok v systéme SAP
  • Spolupráca pri príprave cenových ponúk
  • Tvorba a kontrola faktúr
  • Riadenie zákaziek a správa zmlúv
  • Spracovanie upomienok
  • Podpora sales tímu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca pre úspešnú medzinárodnú obchodnú spoločnosť
  • Flexibilný pracovný čas
  • Rozvinutý sociálny program
  • Výhodný systém benefitov
  • Využívanie cudzích jazykov
  • Príjemné pracovné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, úspešnú a stabilnú medzinárodnú obchodnú spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené SŠ vzdelanie
  • Ovládanie maďarského a anglického jazyka slovom aj písmom
  • Výborné komunikačné zručnosti
  • Veľmi dobrá znalosť MS Office /predovšetkým Excel/, SAP je výhoda
  • Schopnosť riešiť problémy
  • Zodpovednosť
  • Tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Jančovičová Gyepes
E-mail: poslať životopis
ID: 3055885  Dátum zverejnenia: 11.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou /bude bližšie špecifikovaný na osobnom stretnutí/