Administrative Sales Support

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Miesto práce je Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou tímu úspešnej medzinárodnej spoločnosti a využite príležitosť profesijne rásť a rozvíjať sa:

Vaše hlavné úlohy budú:
  • Zabezpečenie obchodnej korešpondencie
  • Spracovanie objednávok v systéme SAP
  • Príprava cenových ponúk
  • Vystavovanie faktúr a dobropisov
  • Sledovanie pohybu tovaru na sklade
  • Komunikácia so zákazníkmi a riešenie ich požiadaviek
  • Kontrola úverového limitu partnerov
  • Spracovanie upomienok
  • Spracovanie zákazníckych zmlúv
  • Podpora obchodného tímu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca pre stabilnú medzinárodnú spoločnosť s tradíciou
  • Rozvinutý sociálny program
  • Výhodný systém benefitov
  • Flexibilný pracovný čas
  • Využívanie cudzích jazykov

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, úspešnú medzinárodnú spoločnosť, pôsobiacu v oblasti petrochemického priemyslu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené SŠ vzdelanie
  • Aktívna znalosť anglického jazyka
  • Znalosť iného cudzieho jazyka je výhodou
  • Pokročilá znalosť programu Excel
  • Znalosť SAP je výhodou
  • Skúsenosť v oblasti obchodu je vítaná
  • Výborné komunikačné zručnosti
  • Schopnosť riešiť problémy
  • Precíznosť, proaktívny prístup a orientácia na zákazníka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Jančovičová Gyepes
E-mail: poslať životopis
ID: 2995924  Dátum zverejnenia: 3.4.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou