Manažér kvality

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Trnavský kraj, Nitriansky kraj, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou /na osobnom pohovore/

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ako Manažér kvality budete zodpovedať za efektívne riadenie kvality vrámci celej výrobnej spoločnosti. Vašou úlohou bude definovať systém riadenia kvality od vstupnej až po výstupnú kvalitu, viesť a motivovať svoj tím a dosiahnuť tak stanovené ciele kvality.

Vaše hlavné úlohy budú:
  • Zodpovednosť za manažment kvality spoločnosti
  • Vedenie tímu kvality
  • Určovanie postupov kvality /od vstupnej po výstupnú kvalitu/
  • Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti a navrhovanie opatrení na zefektívňovanie procesov
  • Zavádzanie nástrojov na zlepšenie kvality
  • Vykonávanie auditov kvality /dodávateľský reťazec, procesy kvality, ISO/
  • Dohliadanie na kvalitu v súlade so štandardmi ISO 9001 a ISO 14001
  • Denná komunikácia s centrálou v anglickom jazyku
  • Pravidelný reporting výsledkov kvality

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v stabilnej medzinárodnej výrobnej spoločnosti
  • Možnosť osobného a kariérneho rastu
  • Práca s inovatívnymi technológiami
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie a systém prémií
  • Aktívne využívanie AJ pri práci
  • Flexibilný pracovný čas

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, stabilnú a úspešnú medzinárodnú výrobnú spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti manažmentu kvality min. 3 rokoy
  • Ukončené VŠ vzdelanie v relevantnom odbore
  • Aktívna znalosť AJ slovom aj písmom
  • Výhodou sú skúsenosti so štíhlou výrobou, /Green belt, Black belt,.../
  • Znalosť nástrojov kvality /FMEA, 8D,.../
  • Dobré komunikačné zručnosti a schopnosť viesť a motivovať tím
  • Dobré organizačné schopnosti
  • Dôslednosť, spoľahlivosť, precíznosť, zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Jančovičová Gyepes
E-mail: poslať životopis
ID: 2929931  Dátum zverejnenia: 13.2.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou /na osobnom pohovore/