Pracovník/čka back office s poľským jazykom (+ znalosť NJ alebo AJ)

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta obsadzujeme pracovnú pozíciu: Pracovník/čka back office s poľským a nemeckým jazykom (resp. s anglickým jazykom), ktorej náplňou práce bude:

  • Telefonická a administratívna podpora poľského projektu (prijímanie telefonických hovorov a príslušná administratíva)
  • Výpomoc na nemeckom projekte (e-mailová komunikácia v NJ, alebo telefonická komunikácia - podľa úrovne znalosti NJ), alebo administratívna výpomoc v anglickom jazyku.
  • Dodržiavanie pracovného poriadku a interných smerníc podľa pokynov zamestnávateľa
  • Dôkladné zaškolenie na pracovnú pozíciu (pracovná pozícia je vhodná aj pre absolventov resp. externých študentov)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca pre stabilnú medzinárodnú spoločnosť
  • Odmeny pre zamestnancov
  • Príjemná firemná kultúra a pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám zašlite,prosím, Váš štruktúrovaný životopis. Náš klient si bude na stretnutie pozývať iba vybraných uchádzačov v priebehu 14 dní, ktorí najbližšie spĺňajú kritériá a požiadavky na uvedenú pracovnú pozíciu. Ďakujeme Vám za pochopenie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti direct marketingu a telemarketingu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

nezáleží

Jazykové znalosti

Poľský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
  • Poľský jazyk na aktívnej úrovni je podmienkou + znalosť nemeckého alebo anglického jazyka
  • Znalosť MS Office na užívateľskej úrovni
  • Zodpovedný a korektný prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Peter Križan
E-mail: poslať životopis
ID: 2826120  Dátum zverejnenia: 24.11.2016